Po ZXR trochu pohodlnější svezení a je nádherná
První dojmy - Naprostá spokojenost. A po 2 sezónách čím dál lepší dojmy.
Motorku bych doporučil pro - Pro ty, kteří nejezdí jen na okruhu, nebo krátké projížďky. Pro ty kteří mají rádi sportovní jízdu, ale chtějí i občas cestovat (700km za den reálných)
Doplňky na motorce - Padací špunty RD moto, slidery na víka motoru (přes RD moto - nějaká německá firma), Karbonový klín pod motor Moto forza, Karbonový blatníček (přes RD moto), Navigace Garmin zumo 660, Frézované, lámací, nastavitelné páčky M-Style (naprostá spokojenost, precizní zpracování), nosič a kufr SW mottech (nosič bezvadný, kufr - drobné výhrady ke zpracování, ale nic závažného).
Recenze
Po dlouhém rozhodování, jestli jít opět do sporta, nebo zkusit něco jiného, jsem šáhl po Zedovi. A myslím, že jsem konečně našel svou kategorii. Je to rok 2009.
Motorka má sametovej zátah od nízkých otáček. Žádné kopance, které jsem znal ze ZXR. Ovladatelnost je vynikající. Brzdy jsou geniální - silné a citlivě dávkovatelné (už chápu proč je vyzdvihovali v recenzích ). Pozice je uvolněná, vzpřímená, ale přeci jen sportovnější než u vyloženě cestovních naháčů. Zatím nejdelší trasu jsem dal cca 400 km téměř na jeden zátah. Když jsem jí vracel do garáže tak jsem se musel smát do helmy - vůbec nic mě nebolelo. Po druhé sezóně nejdelší jízda byla cca 550 km/1den ve dvou a s plnou bagáží. Dalo se, ale spolujezdkyně hodně trpěla - uvažuji o přešití sedaček (zadní sedlo více vycpat). Kdybych jel sám, tak si myslím, že i nějakých 700-800 km zvládnu v relativní pohodě.
Po dvou sezónách mohu svědomitě říct, že to byl krok tím správným směrem. Dá se na ní jet sportovní pila, ale i poměrně pohodlně cestovat.
Fakt pecka!
Mé úpravy (jak šel čas): Padáky, slidery na víka motoru, karbonový klín pod motor, karbonový blatníček, navigace, frézované lámací páčky, nosič s kufrem (k nezaplacení)
Suuppeerr
krásný zed, přeji hodně najetých km bez nehod a ať ti dlouho slouží a hlavně krátkou zimu
Díky
Nádhera!!! ať vám to spolu dál šlape
Díky