renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki Z 1000 (2005)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník hrabosm17
Vloženo 2.9.2022
Aktualizováno 2.10.2023
Zobrazeno 1 343x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Po bývalé Yamaze FZ6N další vývoj v mém motorkářském životě.
Budu rád za sledování mého youtube: Motomarty

Více fotografii

Výška jezdce: 188 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki SV 1000: Strach z dvouválce, ještě nemám tolik zkušeností
Yamaha YZF-R1: Na mojí výšku by byl posez asi utrpením

První dojmy - Motorku jsem kupoval pod dohledem kamaráda, který se zabývá servisem motorek a aktivně jezdí motocyklové závody. Veškerou kontrolu a testovací jízdu provedl on, to, abych nepodlehl touze motorku hned na místě koupit. Teprve, když mi ji schválil, tak jsem motocykl zakoupil. Asi 100 km cestu domů jsem jel velice opatrně především z důvodu respektu k vyššímu výkonu motorky a její neznalosti. I tak jsem měl možnost poznat příjemnější průběh výkonu, kdy se, aby Z1000 jela, nemusí oproti šestistovkové Yamaze tolik vytáčet. Co mě překvapilo, tak, že ačkoliv je to stříkačka, má to manuální "nastavení otáček - vypadající jako sytič", kdy je pokud je motorka studená vhodné jej použít, funguje to naprosto bez problémů a během chvíle je možné ho stáhnout a motor už krásně drží volnoběh.

Motorku bych doporučil pro - Podle mého je motorka vhodná pro jezdce, kteří už mají několik motosezón za sebou, doporučil bych ji jako další stupeň po zkušenosti s jízdou na šestistovce.

Doplňky na motorce - Zrcátka do řidítek Raximo s homologací, stavitelné páčky M Style, gripy Rizoma, držák SPZ Rizoma, led osvětlení SPZ, led blinkry

Recenze












Protože jsem jsem na Yamaze FZ6N strávil už 3 sezony, rozhodl jsem se, že je čas na změnu v motocyklové garáži. Dlouhé týdny jsem projížděl motocyklovou inzerci, až mi do oka padla výše uvedená zelená Kawasaki Z1000 roku výroby 2005 s nájezdem cca 40 000 km, a to navíc za velice příjemnou cenu, která se na místě ještě snížila. Hned po koupi si to kawa zamířila na servis, kdy byly vyměněny dost sjeté pneumatiky, přetěsněné vidle a vyměněny všechny provozní kapaliny včetně filtrů. Když mi byla motorka po dvou dnech vrácena, musel jsem vyměnit prasklé zrcátko, to, abych prošel evidenční kontrolou. Kromě nových zrcátek jsem objednal i stavitelné páčky ve zlaté barvě, které mi díky jejich nastavení, lépe padnou do ruky. Evidenční kontrolou motorka prošla tedy bez jakýchkoliv závad. Hned poté jsem vyrazil na první větší projížďku, a rozhodl jsem se ji otestovat na trase Mělník - Dubá. Hned mě po předchozích zkušenostech s motorkami, na kterých jsem jezdil, upoutal podvozek, který je daleko stabilnější a lze jej i nastavit. Příjemný je i od nižších otáček, dostatek kroutícího momentu. Jedinou nevýhodu, která je však podle recenzí jiných majitelů, spatřuji ve znatelných vibracích a drnčení někde asi od přístrojové desky, mezi 5000 - 7000 otáček, poté vibrace ustanou. Prodávající mi říkal, že ten pravý zážitek začíná až po překročení 8000 tisíc otáček, a skutečně měl pravdu. Jakmile se tato hranice překročí, naplno se projeví upravený motor ze supersportu ZX9R, zvuk z originálních výfuku je najednou hrubší a motorka letí kupředu. Zároveň není problém tam v 60 km/h zařadit šestku a i tak motor plynuje akceleruje. Motorka má sériové plexi, které svou funkci plní celkem dobře a alespoň nějaký proud vzduchu odvádí mimo jezdce. Brzdy by mohly mít prudší nástup, ale to v zimě vyřeším výměnou za jiné brzdové destičky a pokud zbydou peníze, nechám nainstalovat i pancéřové hadice. Natankovaná kawasaki váží cca 220 kg a ani při manipulaci mi její váha nečiní žádné problémy. Posez na motorce je uvolněný a jízdní pozice napřímená, lze tedy ujet velké porce kilometrů, kdy jediným mým limitem je sedlo, které po více než 200 km začne být nepohodlné. Jízda se spolujezdkyní je příjemná a i během delších jízd si nestěžovala na nedostatek místa nebo nepohodlí. Pro větší cestování však chybí úložné prostory, kterými by motorka sice dovybavit šla ale mně by se to nelíbilo, jediné o čem uvažuji jsou textilní brašny pod sedlo, které by šly snadno sundat. Výfuk na motorce je originální a zřejmě na ní i nějakou dobu zůstane, vzhledově se mi velice líbí, ale je pravdou, že zvuk by mohl být výraznější.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Nikitacka91
Nikitacka91 napsal 11.09.22 v 07:36 10b.

Nádherné zetko, mnoho šťastných km

petr13
petr13 napsal 04.09.22 v 13:24 10b.

Samíc
Samíc napsal 02.09.22 v 22:47 10b.

Super Zedko
Pak, že se nenechá na naháči jezdit ve dvou, aniž by si batůžek stěžoval. My to máme taky tak

hrabosm17
hrabosm17 napsal 02.09.22 v 12:15

@Fyro - souhlasím, proto se do výměny nějak nehrnu, a pokud bych měnil, musí to mít dvě koncovky.
@Kali88 - moc děkuju! Ať to jezdí a taky kolama dolů!!

Fyro
Fyro napsal 02.09.22 v 11:59 10b.

Ty laufy dělají tuhle motorku

Více komentářů



TOPlist