renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki Z 1000 (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Nyemi
Vloženo 23.2.2019
Aktualizováno 22.12.2021
Zobrazeno 1 018x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Paradni dizajn starsich modelu, obzvlaste ocenej vetsi lidi. Nezaludna, pro primitivy n uzivani i servisovani.

Více fotografii

První dojmy - Mam ji ctyri roky a jako jo, chtela bych litat rychlejs, ale neni snad jedina vec, co by mne na ty masine srala, vsechno je eremy.

Motorku bych doporučil pro - Pro mne. A pro zacatecniky.

Doplňky na motorce - - vejfuky dominator podle tvaru, do kterejch nejakej filut prinejtoval loga akrapu
- riditka z mstylu. jednak jsou uzsi, a druhak oranzovy
- padaky rutan, tak nejak delaj, co muzou a ze uz se napracovaly

Recenze

Klega mi tu rikal, jak je to skvela recenze, tak teda my dojmy.
Je to radovej vodou chlazenej styrval, takze prubeh motoru je hladkej, strasne hladouckej. V porovnani treba s brutalkou je az nudnej, ale mne to vyhovuje. Stabilni ve vsech otackach, da se s tim jezdit ve dvou tisicich stejne, jako v deseti. Samozrejme totalni peklo nastava kolem 8000, to se projevi kroutak. Masina je pomerne kratka, na to, ze vazi 220 kilo je prekvapive lehka na ovladani, superobratna v zatackach. Nezavira se, ale na tuknuti tam jde sama, clovek ma porad pocit stability. Mam tam riditka z mstylu, takovy vlastovky, jsou pomerne uzky, protoze nemam rada siroky riditka, paradoxne se mi s uzsima lip ovlada. Na zadek se to taky postavi, i na predek, kdyz si clovek chce zazlobit, ale uprimne na to ta masina moc neni, protoze dopice 220 kilo, no.
Vejfuky jsou super, mam tam nejaky levny dominatory, koupila jsem to s nima. Ovsem puvodni majitel to jednoznacne nechal premapovat, pac je odpojena klapka z origovejfuku a otacky jsou hladky i na volnobeh.
Sedlo si predstavuju, ze bude pro spoustu lidi problem, ale ja mam kundicku, takze si nedrtim koule o nadrz, jako jini a jsem v poho.
Masina pri narazech trpi na praskani komponentu ramu, ktery jsou litinovy, ale vlastni ram je ocelovej, krizenej s motorem jako samononsnym prvkem. Ty praskajici zebra jsou napicu, absolutne se nedaji sehnat, zatim je maji jen na zasranym partsdepotu, jedno za 4.500.
Jinak na servis je ta masina nebe a dudy, asi jako kazdej japonec. Zcela debiluvzdornej servisni manual, levny dily (relativne), dostupny hned. V lete jsem na tom delala vybrusy ventilu a sedel a tesneni pod hlavou a nejaky picoviny, a prosim pekne, tahle masina ma konstrukcne vacky jen narazeny na remenicich. Takze se muze stat, ze po narazech, zbesilym jezdeni a tak, se mily remenice poskocej a rozhodi se casovani. Resila jsem to ted pul leta, nez jsem koupila novy vacky. Jisti lide rikali, ze tahle zavada muze nastat pri narazech apod. Je teda fakt, ze moje masina ma nalitano 120.000, koupila jsem ji v 50.000, takze jsem na ni nalitala 70.000.
Olej menim kazdejch 10.000, ale ted pujdu asi na 5.000. S olejem menim vzduchac. Nemeju to moc, skoro vubec, obouvam dunlop roadsmart 2 (bacha, trojky jsou dementni), a nalitam na nich kolem 9.000. Kdyz jedu jak pica porad, tak 8.000, kdyz jak pani starostova, tak i 18.000. Fakt zalezi, co s tou masinou delas. Nebojim se rict, ze je pro uplnyho zacatecnika, pokud nema v hlave nasrano.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
PYTEL1
PYTEL1 napsal 22.07.19 v 13:06 10b.

Více komentářů



TOPlist