PROFIL MOTORKY

Honda VFR 800 (2002)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník tulish
Vloženo 12.7.2011
Aktualizováno 13.4.2017
Zobrazeno 1 455x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


po vcelku úspěšné mojí první Vfr (kterou mi zrušilo auto) je tu druhá Vferka :))
Doufám že nedopadne stejně !!!
Stejná barva stejnej rok jen má třetinu kilometrů co ta první a o hodně lepší stav.
Prostě VFR V-tec

Výška jezdce: 175 cm

První dojmy - robustní motorka s krásným zvukem

Recenze

Je to pohodová motorka na kterou se toho dá hodně naložit (můj rekord zatím se vším všudy 445 kg)
a když se sundaj kufry tak je krásně ovladatelná a ta váha není vůbec znát, teda pokud s ní neparkujete nebo nezajíždíte do garáže.
Na V-Tec se dá rychle zvyknout a jde jezdit klidně bez něj!
Není potřeba jí točit jako šestistovku, ale když je chuť tak stačí aby se zapojily odpočívající ventily a začne legrace :)
A ten zvuk má taky něco do sebe !!!
Po namontování plexi Mra přestalo foukat na helmu a cestování nemá chybu ani ve dvou, jediný co po dlouhý cestě bolí je levá ruka od spojky (na můj vkus dost tuhá)
ale 640km za den jsem dal a pivo večer taky udržel :)
Někdo nadává že je 800 na cestování málo, ale 95 procentům dotěrnejch autům ujedete a když sepne V-tec tak i zbytku :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
nord2
nord2 napsal 28.05.14 v 04:52 10b.

VFR : technicky jeden z Top japoncov

NoFate
NoFate napsal 13.07.11 v 11:59

Cestovní mašina jak má být 10 b.

aDBlue
aDBlue napsal 13.07.11 v 11:09

nádherná motorka, super barva, 10 bodů...

VOGELVFR
VOGELVFR napsal 13.07.11 v 09:24

To se pozná fajnšmekr Gratuluji k nové motce Jj, ta spojka po delší a ostřejší jízdě bez delších zastávek bolí

Více komentářů



TOPlist