po vcelku úspěšné mojí první Vfr (kterou mi zrušilo auto) je tu druhá Vferka :))
Doufám že nedopadne stejně !!!
Stejná barva stejnej rok jen má třetinu kilometrů co ta první a o hodně lepší stav.
Prostě VFR V-tec
Výška jezdce: 175 cm
První dojmy - robustní motorka s krásným zvukem
Recenze
Je to pohodová motorka na kterou se toho dá hodně naložit (můj rekord zatím se vším všudy 445 kg)
a když se sundaj kufry tak je krásně ovladatelná a ta váha není vůbec znát, teda pokud s ní neparkujete nebo nezajíždíte do garáže.
Na V-Tec se dá rychle zvyknout a jde jezdit klidně bez něj!
Není potřeba jí točit jako šestistovku, ale když je chuť tak stačí aby se zapojily odpočívající ventily a začne legrace :)
A ten zvuk má taky něco do sebe !!!
Po namontování plexi Mra přestalo foukat na helmu a cestování nemá chybu ani ve dvou, jediný co po dlouhý cestě bolí je levá ruka od spojky (na můj vkus dost tuhá)
ale 640km za den jsem dal a pivo večer taky udržel :)
Někdo nadává že je 800 na cestování málo, ale 95 procentům dotěrnejch autům ujedete a když sepne V-tec tak i zbytku :)
VFR : technicky jeden z Top japoncov
Cestovní mašina jak má být 10 b.
nádherná motorka, super barva, 10 bodů...
To se pozná fajnšmekr Gratuluji k nové motce Jj, ta spojka po delší a ostřejší jízdě bez delších zastávek bolí