Honda CB 600F Hornet (2003)

Vlastník Scratch
Vloženo 28.6.2011
Aktualizováno 14.3.2013

moje první mašina, Sršáň 600, zatím se seznamujeme a jde nám to. Snažím se s ní být každý den a využívám jí i pracovně, zatím jen chvála :)

Motorka koupena od FIRMA:Free-moto (Prostějov 1) - prodejce motorek z Prostejova, prodal mi motorku s najezdem 13 000 km z rv 2003. Po kontrole od mechanika kilometry sedi a stav je A++++, takze spokojenost

První dojmy - první dojmy byly super, ale převládal respekt z motorky. Po autoškole, kde jsem jel nanejvýš 70, jsem se rozvášnil a vzal za to a rázem jsem tam měl 100 km/h a málem jsem tím větrem spadnul z motorky. No teď už spolu lítáme kolem 200 a držím se :D

Motorku bych doporučil pro - určitě vyšším slečnám a začátečníkům, kteří to mají v hlavě srovnaný a mají respekt, protože tahat za to na rovince umí každej vůl, ale ubrzdit to, už málokdo...

Doplňky na motorce - výfuk IXIL, sada kufru givi Maxia 52 l a bočních brašen givi 2x 27 l, tankvak Lojzo 25 l, a brašna na řídítka na navigaci givi. Dále padáky od Rutana

jak jsem psal výše, zatím se seznamujeme, když za to vezmu, jede to, když brzdím, brzdí to, uvidíme jak mi to půjde a co s ní začnu vyvádět na štěrku, nebo v utažené zatáčce :).

Zatím je to o mojí hlavě a jak se srovnám se sílou mašiny. Do nájezdů se zatím krotím a odpustila už mi i pár chyb. Pořád dělám to, že místo vyššího náklonu si přibrzdím, a to mi zatím odpouští. Otázkou nastává, co dál, jak pustit tu hlavu, aby si maschinka zasloužila pořádný náklon :)

Už mě dvakrát málem sejmuly plechovkáři, a ubrzdil jsem to, př druhém jsem provedl jakýs takýs uhýbací manévr a šla krásně a poslušně.

tak, po další sezoně máme najeto dalších pár kilometrů. Už chápu co to znamená, když motorka spadne ze stojánu... Nicméně byla provedena výměna desek, pneu za michelin pilotroad 2, vyměnil jsem ty hnusné blinkry za hezké blinkry, instaloval pásky na kola, koupil kufr givi maxia včetně držáku, držák na boční brašny, instaloval se výfuk IXIL. Dodělal jsem si alarm na motorku a chtěl jsem instalovat hlubší a výkonější klakson, ale nevešel se mi nikam :/.

Taky jsem navštívil okruh Sosnová a dal jsem si školení jízdy s Mazdou a jeho týmem Učme se přežít. Čímž jim děkuji za výbornou průpravu a možnost, vyzkoušet si a osahat. Díky tomu už to klopím víc, a nebojím se sršně trošku přiškrtit :D

Myslím si, že pro začátečníka to byla dobrá volba, hlavně to mít srovnaný v hlavě a dál jezdit na pohodu, a nenechat se vyprovokovat střelcema. Jednak na to nemám výkon, a zatím ani um. POmalu uvažuju, že tak za rok, dva bych zkusil jít do CBR600RR.

Honza13
Honza13 napsal 14.07.13 v 21:34 10b.

moc pěkná mašina -super jízda - zas někdy

, jj, nemela sanci :D

Paťa.
Paťa. napsal 21.08.11 v 22:31

Krasavice! A jak jsi dal na prdel té modré svini!

Tůča.
Tůča. napsal 02.07.11 v 17:02

Jooo, dobrej stroj tak ať slouží