renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki Z 750 (2009)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Nesika
Vloženo 18.6.2011
Aktualizováno 29.6.2017
Zobrazeno 1 252x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Hravá, čitelná motorka s poklidným průběhem do 6 tisíc otáček, pak se ukazuje v plné síle.

První dojmy - Přecházel jsem ze slabší (Suzuki GS 500 E), takže rozdíl byl znatelný. Moto celkově větší, jakoby dospělejší. Citelně těžší a ze začátku jsem si zvykal na manipulaci v pomalých rychlostech. Zátah motoru, řazení, brzdy i podvozek pro mě za jedna. Oproti první motorce znatelný nárůst výkonu, takže se zdálo, že se motorka od 7 tisíc splašila :)

Doplňky na motorce - lámací páčky Rutan, pancéřová hadice, padací špunty, plexi štítek, zadní blatník

Recenze

Kawasaki Z 750 - vybráno pro design, tento styl se mi líbí - člověku musí moto sednout a je jedno, kolik má válců, koníků, výfuků... jak to řve apod. Člověk musí být spokojen, dokud z ní nevyroste... zatím mám ještě kam růst.

Motorka je z mého pohledu designově povedená, až na šílenou koncovku výfuku (které jsem se ještě nezbavil, zvuk má překvapivě pěkný) - ale ta celkový dojem mota nezkazí. Jízdní vlastnosti má pro mě excelentní, brzdy jsou tak akorát a zatím mě v případě potřeby vždy podržely. Na plynu je do 6 tisíc otáček klidná, od 7 tisíc se rozparádí a ukáže svůj potenciál. Do zatáček jde krásně, drží stopu a pořád dokáže odpustit nějaké ty jezdecké chyby. Samozřejmě, že jsou motorky, které Vám jdou zatáček ochotněji, ale v celku se jedná o povedenou motorku jak po konstrukční tak i po uživatelské stránce.

Co se týká údržby, tak jako každá moderní motorka. Doby, kdy si člověk spravil vše na koleni, jen dolíval benzín a jezdil a jezdil, jsou už pryč. U dnešní motorky stačí dodržovat předepsané intervaly a pak není co řešit. Prozatím nebyl s ničím problém.

Osobně zvládám na moto spíše kratší trasy, tak po 100 - 150 km se začnu ošívat a potřebuju pauzu. Sedlo není na cestování ideální, ale zase člověk má odezvu od zadního kola a ví co se pod ním děje. Na nádrž se dá ujet tak kolem 250 km, pak už raději tankuju (nějak nemám rád blikající ukazatel paliva).

Z doplňku jsem zatím pořídil přední plexi šítek, padácí špunty, zadní blatník, panceřové hadice a lámací páčky. Bez štítku bych nejezdil, nezdá se to, ale dělá zázraky.

Za mě je Zedko jedna z lepších motorech střední třídy naháčů.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
context
context napsal 29.06.17 v 19:19 10b.

Krásná a modrá je dobrá přeji hodně najetých km bez nehod.

Mlsoun13
Mlsoun13 napsal 05.11.14 v 23:09

..."pičo, ta je"... takovou sem chtěl taky

lukasg
lukasg napsal 17.08.13 v 20:44 10b.

_marcella_
_marcella_ napsal 14.05.12 v 13:35

V modré ji vidím prvně, povedená

prusles
prusles napsal 23.08.11 v 10:25

moc pěknáááá Zetice!!! hooodně štastných km!!!

Více komentářů



TOPlist