Káčko. po pár týdnech jsem ji zboril konečně hora dobita a já vlastním motorku snů.
Je úžasná ve všem co ja od motorky ocekavam.
Vzhledove je to asi jako lentilky na koberci,ale na sramy to nejezdi
První dojmy - První motorka co jela rovně a pořádně držela
Recenze
Zatím to nej na čem jsem kdy jel. Vše jde tak krásně hladce. Motor je super. Velice mě překvapila převodovka,takhle tichou a hladkou jsem ještě neměl.
Má spousty kosmetických vad, ale na to zatím prdím, hlavně aby držela po technické stránce.
Byla rozstřelená jak bowlingové kuželky(odhaduji),
za mě kdyby byly finance na předělání tak bych stříknul zadní kolo do origo bílé barvy.Přední masku která je ze 6kila, přední blatník. podsedlák. jiné plexi a blinkry a bylo by vše dle mého obrazu
Startuje na první brnknutí.
Parádně tichá převodovka.
Je opravdu rychlá,vždycky když jedu tak tam ještě najdu jednu rychlost kterou bych nečekal a mašina letí jak splašená dál. Oproti šestikilu je to motorka co má opravdu koule. Parádně mi sedla na pohodlí. Na SRADovi jsem měl gule naražené na nádrži,tady je vše v pohodě a díky víc vykrojené nádrži lépe poskládám nohy.
Batužek si taky nestěžuje jen na to že je spolujezdec dost vysoko a taky tam šplhá jak po žebříku.
FI chyby
Motor: řadový 4 válec, 749ccm, chlazený vodou
Palivový systém: elektronické vstřikování
Svíčky: NGK CR9E, mezera 0,7-0,8mm
Vrtání x zdvih: 72 x 46
Kompresní poměr: 12:1
Výkon: 103,5 kw / 12500 ot. - 79 Nm při 11200 min-1
Nádrž: Natural 95 - 18L- rezerva bliká přri 4,1L, sviti při 2,6L
Převod: 42/17 110článků
Termostat spíná při 82°C, ventilátor 105°C
Olej: SAE 10w40 s filtrem 3,1L
Chladící kapalina: 2,4L výměna po 2letech
Odpružení předního kola: USD obrácená teleskopická vidlice.USD vidlice má vyšší tuhost, jelikož místo v maximálním ohybovém momentu těsně pod spodními brýlemi je podstatně většího průměru než u klasického typu.
Zadní odpružení: monoshock
Dráhy odpružení: 133/120 mm
Kola: 17'', p120/70 (2,25bar.) ; z180/55 (2,5bar.)
Brzdy vpředu: 2 x 320 mm, 4pístkové třmeny
Brzdy vzadu: 1 x 220 mm, dvoupístkový třmeny
Hmotnost: cca 191 kg / 167 suchá
Rozměry:
délka: 2045 mm
Šířka: 715 mm
Výška: 1135 mm
výška sedla: 830 mm
Převodovka: 6 rychlostí
Zrychlení: 0-100 km: s
Max. rychlost: papírově 275 km/h
Poměrem výkon/hmotnost: 0,72
Doporučená MC:99
Quarter-mile: 10.26 sec. @ 135.6 mph
Roll-ons: 60-80 mph/4.11 sec.
80-100mph/4.34 sec.
"> http://www.sportrid...002%20%201.jpg[/img]
moto jsem koupil poslepovanou po padu. K dokonalosti jí chybí barva podsedláku.barva na přední masce.přední blatník.přelakovat zadní leštěné kolo(mě se to nelíbí). A bude jak nová. Nic není prasklého atd, to mě mile překvapilo.
Zasloužila by si jiné plexi trošku vyšší před xichtem (racing) na můj vkus se mi blbě zaléhavalo,tohle by to vyřešilo,ale to jsou jen a jen první dojmy...Jsem nadržený na každou jízdu jak malý klouček na Supermana.
Mně je akorát, jsem prototyp japonce Je to opravdu staré moto, ale jak říkáš, už ho nedám, jsem poslední majitel, pokud živá budu. Nové moto časem určitě koupím, ale tohle neprodám
Krásná, jestli mě někdy moje 600 začne nudit, tak tohle bude další štace. 10b
Díky za komentík šéfe .. Já uvidím na Jaře jestli jsem to s tou sílou moc nepřehnal ... Jinak pěkná Sůzi pěkná ... 10 b
Koukám, že taky fanda sedumpade. 10 b.
pěkná motorka at šlape jak má 10 b zaslouženě jo a přání at ti zima rychle uteče