Při demontáži předních tlumičů jsem bohužel přišel na jeden větší nedostatek.Na rámu byl prasklý úchyt lešení co drží kapoty, světlo a budík.Motorku jsem koupil s tím, že byla padlá ze stojánku,ale tohle jsem nečekal.Takže nejdřív přišla hromada odstrojení a shánění někoho, kdo by byl ochotnej to dobře zavařit.Rám je dural nebo jakási jiná slitina hliníku a tak to nebylo uplně jednochy. Problém byl i v tom,aby to vydrželi ložiska a gufera v krfku. Naštěstí jsem sehnal vedle ve vsi motorkře, co se tím živí a ochotně mi motorku odborně svařil bez újmy.Nejhorší pak bylo vrátit lešení a hlavně kabely tak, jak patří. dělal jsem to postupně na třikrát i když jsem si byl pokaždý jistej, že je to správně:)
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Po delší cestě v plné polní po Rumunsku se více začalo ozívat přepákování a tak nezbylo, než se na nej mrknout, neb mě lupání při propružení začalo víc a víc znepokojovat...postupně přidám fotky, názvy dílů a postup,kter
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 12.07.2017 |
Uskutečněno:
| 12.07.2017 |
Tachometr:
| 50000km |
-
Běhěm příprav na sezonu jsem zjistil,že jedno z ložisek na předním kole má téměř zemědělkou vůli a to i přesto, že obě ložiska byla před cca 3 lety měněna. Neváhal jsem a zkoušel jsem ložiska demontovat, což se setkalo s
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 14.05.2017 |
Uskutečněno:
| 12.05.2017 |
Tachometr:
| 48000km |
-
Při odstrojení a rozebrání moto jsem dostal impuls od známého s Caponordem na výměnu palivového filtru,který měl hoodně zanesený a téměř neprůchodný, objednal jsem tedy nejpodobnější možný filtr s cenou okolo 30kč a vrhl
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 28.03.2017 |
Uskutečněno:
| 28.03.2017 |
Tachometr:
| 47000km |