renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yuki V3 (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník honzekmartin
Vloženo 2.5.2011
Aktualizováno 2.5.2011
Zobrazeno 3 262x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Motorka na parádu - Hooodně muziky za ty peníze

Recenze

Yuki V3

Motorku jsem dostal jako svou první (na naučení) po udělání řidičáku. Dlouho jsem prohledával internet, až jsem narazil na Yuki V3 - zvláštní hybrid, něco mezi chopperem a skůtrem, zdánlivě mi připomínala okapotované BMW. Po pročtení recenzí jsem se rozhodl, že to bude ona.

Kupovaná byla z autosalónu někde u Frýdku Místku jako úplně nová. Než mi ji převezli z prodejny přes dvůr k výjezdu a nachystali na odvoz, tak ji stačili položit, čehož jsem si všiml až doma, ale tak co už.

Motorka má ve výbavě variator, takže se nemusí řadit, obě kapalinové kotoučové brzdy, alarm, rádio, dalkový start, padací rámy ... Nevěděli jsme co od toho čekat, přece jenom je to Yuki, ale kupodivu za celou dobu ježdění asi 2 let jsem neměl jeden jediný ani sebemenší problém vůbec s ničím. Všechny plasty sedí, rádio na flashku a kazety pořád funguje a hraje výborně, alarm se několikrát osvědčil a i po motorové stránce super.

Za motorkou se vždycky každý otáčel a na to, že je to 250ka byly rozjezdy docela svižné a maximální rychlost dosáhla 120 km/h. Motorka se krásně klopí a člověk má pocit, že sedí na něčem bytelném a velkém. I přesto je motorka poslušnější a při jízdě ovladatelnější než obyčejný skůtr či jiná menší motorka. Padací rámy vydrželi několik pádů a motorce se nestalo vůbec nic a krom rámů není nikde ani škrábanec. Spotřeba je směšná nějakých 3,5 - 4 litry - plná nádrž za 300 Kč. Motorku jsem později přenechal sestře, která s ní jezdí doteď a také je velice spokojena.

Za celou historii Yuki byly tři problémy. Vyskočená pružinka přepínače dálkového světla, prasknutí výfuku vlivem vypadnutí matky a uvolnění za jízdy, uvolněná matka variátoru a z toho plynoucí spadnutí zakrytovaného řemene. Ano, naše chyba, protože se za celé roky šrouby nedotahovaly a nekontrolovaly. Všemu se dalo předejít, ale co už. Jediné co se na motorce měnilo od nákupu byl olej. Motorka nemá ani olej. filtr. Místo vzduchového filtru je molitan napuštěn olejem. Gumy kupodivu stále jako nové, nepraskají, netrvrdnou ani se nesjíždí. Zvláštní. Jako nevýhodu bych uvedl zmléčnění skla přístrojové desky vlivem slunce a tvrdší nenastavitelné pérovaní zadní nápravy.

Zakončil bych to asi tak. Motorka slouží stále jako nikdy, vypadá pořád jako nová, stále budí obdiv, úžasně ovladatelná a do města ideální. Prostě za ty peníze, úplný orchestr... doslova:)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist