Původně kupovaná kvůli okruhovému ježdění, ale nakonec se na okruhu svezl cca 5x.
Výška jezdce: 184 cm
První dojmy - První dojmy byli velmi smíšené. Po přesednutí z Horneta na CBR je to markantní změna. Je to prostě hotová okruhovka. Oproti tehdejší konkurenci byla opravdu ve všech směrech daleko vepředu. Ale jen co se týká sportování. V běžném provozu byla konkrétně pro mne téměř nepoužitelná.
Recenze
Na okruhu, konkrétně v Mostě jezdila pěkně. Na cílovce se mi ukázala hodnota 274Km/h. Brzdy vyníkajíci, ikdyž ke konci rozjížděk trochu povadaly. V zatáčkách přesná a jistá. Pokud mi někdy po nějaké chybě uteklo přední kolo, vždy se chytlo a zachránilo mne od pádu. Na tom měly určitě především zásluhu používané Pirelli SuperCorsa. Na běžných silnicích, při jízdách mezi městy už to taková sláva nebyla. V utaženějších zatáčkách, kruhových objezdech a manipulaci na místě se často stávala těžkopádná a poměrně jsem se nadřel. Případný delší výlet, nedejbože se spolujezdcem (jezdkyní) je hotový očistec. Nedojel jsem dál jak 20km. a po krátkém protažení a relaxu jsem výlet ukončil. Pro ty, kteří by uvažovali o CBR, tak bych v případě užívání spíše na veřejných komunikacích určitě zvolil eFkovou verzi a RR na laminátové kružítko. V případě servisu mne mimo periodických výměn kapalin a běžného spotřebního materiálu nic netrápilo. V mém případě se jednalo o dva roky a 6 tisíc kilometrů. Pouze z plastů si z CBR odnáším noční můru.
Přesto zpětně dvou let za řidítky CBR 600RR, která byla postavena na základě Rossiho RC212V z MotoGP (v té době bike, který v sériové podobě měl nejvíce použitého materiálu z Moto GP ze všech seriových strojů) nelituji a pocit závodníka při každěm zalehnutí ve mne vzbuzuje krásné vzpomínky...
Jak zde již všici řekli!
Dekuju všem za přání a ty bodíky
moc pěkná 10jasná je to přeci Honda
super volba taky sem přesrdlal z horneta na cbr jenom na staršího brášku tak hlavně lítej kolama dolu a aspoň vždycky 1 kolem na zemi
Vůbec jsi nepřebral, užij si sezónu v jejím sedle