Model K7 se dvěmi svíčkami na válec a řízeným katalyzátorem.
Výška jezdce: 178 cm
První dojmy - Jede to, zatáčí to, brzdí to a skoro to nežere. Při koupi nového stroje je to vžycky ten nejlepší cajk.
Recenze
Normální Suzučí V-Strom. Z origo příslušenství jsem si vybral padací rámy, kryty rukou, hliníkový kryt motoru, hlavní stojan a z toho neoriginálního příslušenství přibyl tankvak od Givi a hliníková plotna stejné značky pro horní kufr Kapa K48. K tomu ještě boční kufříky Kapa K21 na trubkových nosičích od stejného výrobce.
Po deseti sezónách a 73 tis. km putoval o pár garáží dále... Se Stromkem jsem zažil spoustu věcí a jako největší přednost (a zároveň slabinu - paradoxně s věkem) bych viděl absolutní neutralitu motorky. Velké plus je nenáročnost celé koncepce na údržbu a provoz.
najs
www.motomadmen.cz
Vzpoměl jsem si na tebe na Motocyklu 2007 a trochu jsem jí tam ochmatával a pokud jde o tenhle rok tak to je rozhodně nejpovedenější designově a taky byla dost pohodlná. Ale nejel jsem na ni takže nevim jak jezdí. Designeři ostatních výrobců asi celej minulej rok chlastali, alespoň nad cestovníma endurama do 200 tis.
Luxusní mašina. Tak ať jezdí a dej jí minimálně dalších 70 tis
Tak to nevím, na K6 jsem nejezdil
Jak moc je znát ten menší výkon/uškrcení? V testu u K7 přirovnávali pružnost k Transalpovi. Tuším, že tam bylo, že z 60-140km/h je to horší skoro o 3s oproti K6. Je to vážně tak znát?<br />
Ať ti to jezdí