PROFIL MOTORKY

Suzuki DL 650 V-Strom (2006)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník berpavel
Vloženo 7.2.2007
Aktualizováno 20.1.2019
Zobrazeno 1 332x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Model K7 se dvěmi svíčkami na válec a řízeným katalyzátorem.

Výška jezdce: 178 cm

První dojmy - Jede to, zatáčí to, brzdí to a skoro to nežere. Při koupi nového stroje je to vžycky ten nejlepší cajk.

Recenze

Normální Suzučí V-Strom. Z origo příslušenství jsem si vybral padací rámy, kryty rukou, hliníkový kryt motoru, hlavní stojan a z toho neoriginálního příslušenství přibyl tankvak od Givi a hliníková plotna stejné značky pro horní kufr Kapa K48. K tomu ještě boční kufříky Kapa K21 na trubkových nosičích od stejného výrobce.

Po deseti sezónách a 73 tis. km putoval o pár garáží dále... Se Stromkem jsem zažil spoustu věcí a jako největší přednost (a zároveň slabinu - paradoxně s věkem) bych viděl absolutní neutralitu motorky. Velké plus je nenáročnost celé koncepce na údržbu a provoz.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Raduska8000
Raduska8000 napsal 27.01.09 v 22:30

najs
www.motomadmen.cz

napsal 14.04.07 v 14:17

Vzpoměl jsem si na tebe na Motocyklu 2007 a trochu jsem jí tam ochmatával a pokud jde o tenhle rok tak to je rozhodně nejpovedenější designově a taky byla dost pohodlná. Ale nejel jsem na ni takže nevim jak jezdí. Designeři ostatních výrobců asi celej minulej rok chlastali, alespoň nad cestovníma endurama do 200 tis.

napsal 09.03.07 v 11:48

Luxusní mašina. Tak ať jezdí a dej jí minimálně dalších 70 tis

berpavel
berpavel napsal 08.03.07 v 21:09

Tak to nevím, na K6 jsem nejezdil

napsal 08.03.07 v 00:53

Jak moc je znát ten menší výkon/uškrcení? V testu u K7 přirovnávali pružnost k Transalpovi. Tuším, že tam bylo, že z 60-140km/h je to horší skoro o 3s oproti K6. Je to vážně tak znát?<br />
Ať ti to jezdí

Více komentářů



TOPlist