Ucházející motorka od šestnácti.
Motorka koupena od Horsepower Jičín
Výška jezdce: 170 cm
První dojmy - Na oči nejhezčí dváca. Vypádá dospěle na těch širších pneu. Je fajn ovladatelná. Ale ten tvrdý podvozek s vidlicí, která je tvrdá a snad vůbec netlumí. Na jízdu to bohužel není nejlepší motorka ve třídě.
Recenze
Tohle je můj druhej X-road a jsem s ním celkem spokojenej.
Mohla by mít dál od sebe kvalty. Je fajn, že se rozjede celkem rychle, ale je to na úkor top speed. Člověk ji musí pořád točit. A taky by mohla mít nějaký místo, kam by šla dát alespoň lékárnička.
Podvozek by mohl byt trochu měkčí a lip utlumenej. Na hrbech a dírách skáče až hrůza :D
Ale jinak jsem s ní byl spokojenej. Hlavně proto jak vypadala :D Dokonce i lidi zajímá, co je to za motorku, okukují to a ptají se. Je hezký, že má gumy 150 vzadu a vpředu myslím 120, ale ovladatelnosti nepřidali. Taky kvalita originálních pneu je strašná. Hrožně to klouzalo. Alespoň na těch 2 kusech co jsem jsme měli doma :D
Největší výhodou jsou asi brzdy. Bohužel se nedali příliš dobře využít. Při prudkém brždění i přední kolo prokluzovalo a pískala pneu. Když si to tak vezmu, tak to asi nebyla nejbezpečnější motorka na začátky :D
Měl jsem motorek v této kubatuře hodně a bohužel toto není nejlepší volba. CBR 125 i Varadero je v zatáčkách určitě hravější a mají lepší podvozek.
Ale s tímhle je člověk větší frajer a to je v 16-ti hooodně velkej argument :D
Skvělá byla kupodivu spotřeba. Jezdil jsem i hluboko pod 3l/100km.
Závěrem: Je to motorka na kterou rád vzpomínám. I když to nebyla veliká hitparáda co se týče jízdy, tak z nostalgie na dojíždění do práce bych ji zase bral :)
Dělá se i 250ccm, ale ta se sem nevozí. Škoda. Piki
10B Jinak odpružení se dá nastavit , taky jsem ho povoloval, a o móóc lepší
Vypadá moc dobře,dávám 10 bodů a přeju hodně pohodových kilometrů.Ten obsah 125 je dobrý,postupně můžeš přejít výš,já skončil u 650 a jsem s ní moc spokojen.Začínal jsem na prapředkovi Sachse-motokole SACHS 98 z roku 1938...