invelt_unor2



PROFIL MOTORKY

Honda VT 1100 Shadow (1993)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník MAJKL.2005
Vloženo 16.2.2011
Aktualizováno 20.3.2012
Zobrazeno 6701x
HODNOCENÍ PROFILU OD 34 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.4

Popis motorky


Tahle mašina se buďto líbí, nebo ne. Mě dostala na první pohled a hned jsem jí chtěl :D Mohutnej motor spolu s kardanem, úžasným airbrushem, řidítka se zrcátky a další detaily zařídily, že jsem si tuhle mašinku šoupl do garáže :)

Více fotografii

Recenze

Tuhle Motorku jsem koupil upravenou tak, jak je. Předtím jsem měl Kawasaki EN 500 Vulcan a v jednadvaceti jsem si chtěl nadělit nějakou dospěláčtější mašinku a podařilo se. Obsah 1100ccm považuju u chopperů/cruiserů za takový slušnější průměr, takže tadyta mašinka je takový střední krůček k mé vysněné motorce. Moc se mi na ní líbí posez, s Custom řidítky v tom člověk sedí jak v praku :D věřím, že na delší trasy to asi nebude nejlepší řešení, ale pro krásu motorkář musí trpět ;) A ten zvuk brumlajícího Včka je prostě porno:D ještě když se mrknu vzadu na tu 170ku, tak jsem moc spokojený:) Výkonem tahle motorka neoplývá, ale krouťák má pěkněj, jen o trošku míň, než mám v autě:D převod kardanem jsem vždycky chtěl a konečně se mi to u třetí mašiny povedlo:) Akorát je ko baterka, tak musím sehnat a provést na ní nějakou údržbu, jako je výměna oleje, výměna vzduch. filtru za K&N, vyleštit pastou Blue Job ty moje Blue pipes:) a pak to seřídit na brzdě, přes další zimu plánuju repasi přední vidle-gufera a trošku přitvrdit, zdá se mi měkká a možná širší brejle dopředu + kryty teleskopů(ale spíš ne když studuju :D). A samozřejmě nějaký blbůstky na zkrášlení vzhledu...Tak teď jen ať mašinka jezdí a dostojí spolehlivosti, jakou jsem o ní na tomhle serveru četl. Nedávno jsem uvažoval, jestli jsem se tehdy rozhodl správně. Za stejný peníz jsem mohl mít Hondu Magnu 750. Vím, že na magně je jiný svezení, je o dost živější a spotřeba není o tolik jinde, než na mým mazlíkovi, ale ten zvuk, kterej se line z mýho V2 motůrku mě vždycky chytne za srdce :) a vyblbnout se na ní taky dá, svědčí o tom dost obroušené stupačky původního majitele :)

25.2. 2011 nová baterka, nové svíce, motorka už chytá konečně jak má a je to docela rachot:D

4.3. svařený tlumič k výfuku, který nepěkně rezonoval a vyleštěný výfuky přípravkem blue job...Málem jsem u toho vypustil duši a lepší už to nebude:D taky byly laufy pěkně zanedbaný, ale na žlutý kolena funguje perfektně

19.4. 2011 motorka přijela ze servisu - nový gufera a prachovky ve vidlích, přitvrzenej předek, vyčištěný karbce + podtlaky, výměna oleje + olej v kardanu + chladící kapalina. Tlaky ve válci jsou dobrý, to se mi ulevilo:) takže teď už jen natankovat plnou a jezdit jezdit :)

19.5. 2011 nainstalovány a napasovány jiné stupačky, díky Kerlone :)
16.9. 2011 tak jsem moc dlouho nejezdil, po 3000 km začal zlobit motor a je nutné překroužkování, tak se motorka skoro měsíc léčí v servise
2.10. Motorka konečně doma, takže budu rád, když jí stihnu do zimy zajet :) Jinak jsem v období pauzy nalakoval kola na černo, je to zase o kousek větší fešule podle mě :)

Výfuky sice už nevypadají jako nový, ale zase mají podle mě perfektní zvuk:


20.3.2012 tak rok na ní byl krásnej, ale je čas jít dál, bude mi chybět ten rozruch, kterej tahle mašina všude dělala :(

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
drtikol69
drtikol69 napsal 08.07.18 v 06:59 10b.

Krásný stroj

JardaMotor
JardaMotor napsal 19.06.18 v 07:18 10b.

Pěkná řidítka a lak. Vše hezky sladěno.

Slezy28
Slezy28 napsal 11.05.13 v 08:55 10b.

super krásně vymašlená

Více komentářů



TOPlist