Suzuki gsx-r 600,125 kobylek a 68.6Nm,jinak ji osedlám poprvé až na jaře,tak uvidím co v ní je
Výška jezdce: 175 cm
První dojmy - Mé první jízdní dojmy byly řekl bych překvapení a nadšení,jelikož jsem přesedlal naked biku tak se to dá očekávat,suza je lechčí a obratnější,sle nemohu porovnat s jiným supersportem.Pokud bych chtěl moto na silnici myslím že šestka stačí,potenciál litru v provozu nevyužiji.Ovšem za mně stejně chci o level výš.
Recenze
Sezóna 2011-Suzi je celá originál bez jakýchkoli úprav.Zatím je v přípravách na sezónu,ale bude brázdit jen okruhy.Snad nám to spolu bude klapat,skušenosti dopíšu až během sezóny .
První úpravy laďák MTC,lámací páčky titax,změna převodu 15/45(520),kapoty Motoforza,pancéřové hadičky,brzdové desky sbs-dc, v tlumiči řízení hustší olej, zatím bez problémů a s motkou velká spokojenost
Sezóna 2012-příprava na sezónu budou nové válečné barvy,Bazzaz Z-Fi TC traction +quick shift + Z-AFM ,racing řidítka,přepáčko pp tuning,rychlopal domino,vzduch filtr BMC tož uvidím jak se to povede.JO JO povedlo se quick shift od bazzaz funguje bezvadně,puvodně jsem použil čínskou nahrážku a to byla katastrofa převodovka dostávala sáček.Suza jezdí jak cumel akorát brzdy to je slabota,do jara pořídím brzdovou pumpu accosato ,tak doufám že to bude stát za to.Ještě by to chtělo lepšího šoféra no jo ,ale nemůže být všechno nejlepší.
Dík to je pokus o přestavbu
Moc hezký GSXR
Nove barvicky ji moc slusi Pani motorka, a PAN jezdec
koukam,ze si pekne hrajes...