Karbonové oválné výfuky SIL Motor, BMC filtr, ukazatel zařazené rychlosti Healtech, originál maska přímo pro Raptor a klín pod motorem, zvedlý zadek. Průhledné víko spojky vlastní výroby ( s Karfovo radama a výkresovou dokumentací
Výška jezdce: 175 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Monster 900: důvod neuveden
První dojmy - Supééér
Recenze
Motorka celkem slušně táhne a opravdu mi padla hned do ruky a myslím, že je to přesně to, co jsem hledal. Sice se na mě snesla spousta uštěpačných poznámek mých projaponských kamarádů, ale i tak jsem rád, že jsem ho koupil. Raptor si mě úplně získal a je jako by byl dělanej přímo pro mě. Je to krapet nervózní ještěrka, například při jízdě po městě, ale je radost a zábava na něm jezdit, síla mu rozhodně nechybí Je celá v černé perleti, což při nejmenším u těch původních divnohnědých ráfků je plus, aspoň teda pro mě. Jen ta spotřeba je krapétek větší. Bez DB Killerů to řve jak nasranej vrtulník.
Tlumič řízení, nové páčky a padací špunty už jsou v plánu.
Momentálně předěláno na V-Raptor, na jehož vzhled už musí být člověk trochu úchylnej, ale vždycky jsem ho chtěl, tak ho teď mám, vyměnil jsem to s jedním majitelem V-čka tady z motorkari.cz, který chtěl klasiku
Tak už jsem sehnal i originál kryt sedla, tak to je komplet
Konečně vyoperované ty eko-fičury, zmizelo střílení do výfuků
Namontovány nové MIVV Oval Titanium, bordel pekelnej
Já ti na ní ještě nehodil 10??? Hlavně že pořád píšu,že je to nej Raptor,jakého znám
parádní mašinka
Parádní kousek! Předělávka na V Raptor byla skvělá volba!
to máž pravdu je krásně posazená měl jsem ji
Krásný Raptor