Vodou chlazený čtyřdobý řadový čtyrválec, dva vačkové hřídele uložené v hlavě válců poháněné řetězem, čtyři ventily na válec ovládané pomocí vahadel, čtyři rovnotlaké karburátory Mikuni
Recenze
Vodou chlazený čtyřdobý řadový čtyrválec, dva vačkové hřídele uložené v hlavě válců poháněné řetězem, čtyři ventily na válec ovládané pomocí vahadel, čtyři rovnotlaké karburátory Mikuni.
vrtání x zdvih: 56 x 40,4 mm
zdvihový objem: 398 cm3
kompresní poměr: 11,8 : 1
max. výkon: 37 kW (50koní) při 10 600 ot./min.
max. točivý moment: 38Nm při 9 600 ot./min.
Převodové ústrojí:
Primární převod ozubeným soukolím, vícelamelová spojka je ovládána mechanicky, převodovka je šestistupňová.
Podvozek:
Dvojitý páteřový rám, který je svařený z ocelových trubek, vepředu je klasická teleskopická vidlice, vzadu kyvná vidlice, vepředu kotoučová brzda o průměru 290 mm s dvoulistovými třmeny, vzadu kotoučová brzda o stejném průměru.
Kola jsou vyrobena z lehkých slitin.