Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 11000,- |
určitě motor a tej už i přední brzdy a asi i image ) Díky jinému sekundáru v pohodě na 6 kvalt ,,točím" motor 2500 až 3000 bez sebemenších problémů a z těchto otáček zase v pohodě zrychlím bez ničení a přetěžování motoru, jinak otáčky kolem 6 nebo 7 to je co má motor rád a jede naprosto sametově s lineárním nástupem výkonu
to ostatní
Moje úpravy |
Podsedlák,maska,budíky,zadní centrál, ale ten ještě upravím a příjde tam komplet z R1,př. 6pístky Tokico,motor r.v.91 je přetryskován na původní origo karbeci a otevřené filtry,je toho víc, ale na vše si nevzpomenu Jo dával jsem jiný sekundární převod,víc do pomala a spíš do tahu |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 7 |
Brzdy | |
Spotřeba oleje l/1000km | 1dc na 500 Km |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | Hliník :-) |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Sport
Použité destičky | Brembo |
---|---|
Úpravy motoru | zatím jen trysky a vzduchové filtry, tím chci moc a moc poděkovat Petru Sedláčkovi :-) naprostej machr na GSX-R (vzduch a olej) |
Úpravy podvozku | jiný centrál, v plánu je tlumič řízení a GO př. tlumičů a montáž 17 kol, |
Úpravy brzd. systému | výměna př brzdičů za 6 pístkové,pancíř hadičky, v plánu je montáž zad. třmenu z Hayabusy |
Použité pneumatiky | Continentál |
Obecné
Moje závady | Dá se říct že skoro vše :-) |
---|