Dandyna dostala jméno Felix. Jsem druhý majitel, najeto něco ke 3500km. Motor Sachs s výkonem 2,6kW. Maximální rychlost zhruba 85km/h. prodáno
Recenze
Motor a převodovka:
Motor je vcelku tahoun, na 50tku s výkonem 2,6kW vyjede s dvouma osobama (asi 160kg) jakejkoliv kopec, sice pomalu a trošku se trápí, ale přece jen to není jako starej pincek: "...heleď vyběhni nahoru na kopec a tam počkej, já to vyjedu...". Převodovka 5 stupňová + N. Žádnej problém. Spojka trošku horší. Při řazení jedničky vždycky hrubě cukne motorka, jakoby špatně vysazovala, ale seřídit se to líp nedá.
Podvozek:
Podvozek lahoda, na naše silnice jako dělaná. Když se zjeví najednou díra a už se prostě nejde vyhnout tak naráz je skvěle zkoordinován.
Brzdy:
- Přední kotoučová - Při rychlejším brždění např.: náhle ČERVENÁ zastaví bezpečně a rychle.
- Zadní bubnová - Vedená táhlem - Dobrá na přibržďování, rozjezdy do kopce, ale používání zřídka.
Kapotáž:
Dobře tvarovaná, k motorce sedí. Malý problém ovšem je po předchozí "majitelce" šrouby kapotáže hodně utáhla takže kapotáž někde popraskala kolem šroubů = na zabití.
Bylo v plánu:
Chtěl jsem přední světlo zaměnit za kulaté a odstranit ty postranní plasty a udělat to jako na jiné verzi dandyny. Zdá se mi, že je to hezčí a praktičtější pro osvětlení. Jen byl problém v uchycení, takže z toho sešlo, kdyby měl někdo nějákou hodnotnou radu jak by se to dalo udělat, rád vyslechnu.
UŽ JE PRODANÁ... MNOHO HEZKÝCH KM FELIXI!!!
tak ať ti to jezdí a občas se obrň trpělivostí protože točit to furt co to dá není úplně nejlepší... ale co se dá dělat, když to prostě NEJEDE, že hlavně kolama dolu