Krásná černá holka se 110k tahá takový 110kg hovado celkem zodpovědně. Naše první jízda kromě tý zkušební byla po D1 + D5 od začátku do konce. Nejdřív byly obavy, ale nakonec jsem byl překvapenej, jaká to byla pohoda s první motorkou na takový trase.
Recenze
Manufacturer Honda
Production 2001–2006
Predecessor CBR600F4
Engine 599 cc (36.6 cu in) DOHC four valves per cylinder water cooled inline-four
Bore / Stroke 67.0 × 42.5 mm (2.64 × 1.67 in)
Compression ratio 12:1
Top speed 156 mph (251 km/h)[1]
Power 81 kW (109 hp) @ 12500 rpm[citation needed], 90.1
hp (67.2 kW) at rear wheel[1]
Torque 63 N·m (46 ft·lbf) @ 10000 rpm[citation needed],
40.2 ft·lb (54.5 N·m) at rear wheel[1]
Ignition type CDI
Transmission Wet clutch, 6-speed, chain drive
Frame type Aluminum twin-spar, box-section
Rake, Trail 24.0°, 96 mm (3.8 in)
Wheelbase 1,390 mm (55 in)
Seat height 805 mm (31.7 in)
Weight 370 lb (170 kg)[citation needed] (dry), 440 lb (200
kg)[1] (wet)
Fuel capacity 4.8 US gallons (18 l; 4.0 imp gal)
Fuel consumption 36.7 mpg-US (6.41 L/100 km; 44.1
mpg-imp)[1]
Z vlastní zkušenosti doporučuji jako první moto. Samozřejmě asi ne úplně pro všechny začínající, ale je spolehlivá a v mnoha krizových situacích nezklame.
Určitě by se dali snést nějaký ty koníčci navíc, ale máme spolu vážnej vztah, kterej zatim ukončovat nebudem
Moc pěkné 10 b.
Hezký fotky i stroj, ať slouží bez nehod 10b
fakt moc pěkný FKo 10b hodně km bez nehod
pěkne fotky