Po Stadionu 11 a 22 první moto kde byly stupačky a né pedály.
Recenze
Já už ani nevím kolik mi tenkrát bylo a kde jsem k těm Stadionům 11 + 22 přišel ani kde zkončily ale bylo to první moto s kterým jsem sbíral zkušenosti (na mopeda snad ani nemusel být řidičák ale věk asi těch 15). Pak jsem si na učňáku udělal v. r.1975 papíry na malý motocykl a následující rok rozšíření na "mašinu"Tedy nad 50cm3.Tenkrát mi rodiče koupily ojetou Jawu 90 Roadster a pokud si to dobře pamatuji,tak za 5tis. Jenže Roadster měl výfuk dole a to nebylo ono,sehnal jsem na díly cross a lauf vrchem to už byla jiná.Mašina ta tenkrát předběhla dobu,lehká, 90cm3 ,pětikvalt,točilo to nějakých 5500 ot. jezdilo to supr ale je fakt,že ten motor jsem musel často opravovat,především převodovka zlobila.Tenkrát jsme byli tři kámoši s devadesátkama a já tu moji asi po 5.letech prodal známému z důvodu přechodu na JAWU 634/5.Na fotkách mám devadesátku před dokončením úprav,jednoduché světlo,nad ním panýlek s kulatým tachometrem a v druhém budíku byla spínačka,která je původně v levém kastlíku.Bohužel fotku nemám.Na třetím snímku je kámošova 90.
Vůbec jsem nevěděl, že někde ještě existuje fotečka mé devadesátky... pamatuji jak jsi pelášil s novou třiapůlou z Novosedláku a já nestíhal. Za pár měsíců jsem přitáhl pulitra... Ty ses oženil a bylo po žížalách... Naštěstí už zase blbneme...
Pěkné stylové, taky dávam takovou do kopy z posledních let výroby
90 cross to byla povedena motorcicka!...a fotky pekny!
pekne fotky
parádní dobové foto