Motorku jsem konečně připravil na sezonu a také jsem úspěšně namontoval teploměr Stage6 mini (viz. deník). Čidlo bylo na místě hned, ale těžší bylo najít správný drát tak, aby se teploměr zapnul po otočení klíčku. Já jsem použil hnědý drát vedoucí ze spínací skříňky, který je v návodu teploměru nazvaný jako 'Main power switch'. Bylo nutné odmotat trochu izolace, abych se dostal k potřebnému drátu, poté, co jsem ho dlouho hledal. K teploměru byly přiloženy dvě 'svorkovnice' (viz.fota), kterými jsem propojil potřebné dráty. Tomuto řešení jsem zpočátku nedůvěřoval, ale vypadá zcela bezpečně. Obzvláště u silnějších drátů a pokud je takovéto spojení zabezpečeno proti otřesům.
Přikládám také fotky olejového filtru, který šel sundat velice špatně a vypadá, jak plechovka na střelnici.
Při naplnění nádrže a otočením kohoutu do polohy RES jsem také zjistil, že mám dosti zteřelou palivovou hadičku, ze které uniká palivo. Unikalo zcela určitě celou minulou sezonu v menším množství, a tak doufám, že se teď spotřeba kapku sníží.
Vlastník | pliczb | |
---|---|---|
Vloženo | 22.5.2010 | |
Aktualizováno | 2.6.2018 | |
Zobrazeno | 10 757x |
Jojo, byla to prča odzimovávat.