renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Husqvarna TE 610 (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Buřtíček
Vloženo 9.4.2010
Aktualizováno 10.4.2010
Zobrazeno 5 998x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Ostřejší a živý enduro, příjemný na kratší vyjížďky v terénu na pročištění hlavy.

Recenze

Po BMW F650 GS Dakaru jsem šáhnul po něčem ostřejším. Původně jsem měl v merku KTM LC4 ADV, ale kamarád prodával Husku za rozumnou cenu, tak jsem vyzkoušel, a po tom neuvěritelným rozdílu v terénu, už neváhal.
Pro popis motorky zvolím srovnávací styl s Dakarem, dokud jsou dojmy čerstvé a můžu objektivně porovnat..

Oproti dakaru je to velkej rozdíl všemy směry.
1. Je to známka punku. Nekultivovaný, neohrabaný, kope to, za studena blbě startuje, není to pohodlný, průběh točivýho momentu je agresivnější, je to domlácený, furt zasraný, v zrcátku není nic vidět atd. atd. Ale po těch dvou letech s nablejskanou motorkou mě ten punk nějak začal bavit
2. Oproti Dakaru zase skvěle lítá v terénu, je silnější, je stavěná spíš na zrychlení než na rychlost, rozumně se vodí v kolejích - s Dakarem jsem měl vždycky problém s podélnýma kolejema, výborně zvládá příčný nerovnosti. Jedna malá pičovnka, která potěší - dá se to startovat s jakýmkoliv stupněm se spojkou. Dakar jen za neutrálu. V situaci, kdy to člověk rve někam do kopce, musí z toho slézt, totálně propocenej to táhne bahnem nahoru se taková věc náramně hodí a na Dakaru náramně sere.
3. O hodně lepší podvozek - reps. na terén stavěnej podvozek. Seriovej Dakar má podvozek jen tak naoko enduro. Ve skutečnosti to je spíš straSe než gelände. Samozřejmě záleží na co ho kdo chce používat. Každopádně na kratší výlety hlavně v gelände je Huska o hodně lepší a ovladatelnější, sedí v terénu - mám tam drapáky Mitasky.
4. Tím se dostávám k největšímu rozdílu oproti Dakaru, kterým je váha. Huska je cca o 50kg lehčí (ta moje možná ještě víc, páč to ho na sobě moc nemá). Váha je znát opět především v terénu, kde má jezdec na motorkou daleko větší kontrolu, jede klidně bomby přes kořeny, díry a když je nějaká krizovka, dá se to udržet, srovnat silou apod. S Dakarem jsem se při rychlý jízdě v terénu do krizovky dostat nemohl, jinak bych šel rychle do hajzlu (párkrát jsem taky šel). Výsledek toho byl, že jsem jezdil skoro všude v terénu o 50% pomaleji než teď na Husce.
5. Naopak straSe je na Husce oproti Dakaru relativně o ničem. Není to ale tak strašný jako třeba s nějakým WRkem. Dal by se s tím zvládnout i nějakej ten menší vejlet, ale stejně mi to nedá a hned hupsnu na nějakou louku nebo polní cestu

Abych Dakara jen nehanil, je to samozřejmě skvělá motorka (viz můj profil a povídání o Dakarovi), ale postupem času jsem se prostě našel v něčem jiným, a to na co byl Dakar stavěnej, už mě přestalo vyhovovat... Navíc jsem Dakara kupoval s tím, že budu "enduro cestovat", ale (i) přítelkyni se to vzádu nelíbilo, chtěla spíš řídit, mě to taky ve dvou nebavilo - nemohl jsem si jet jak jsem chtěl, motorka se chovala divně a (ii) kámoši se kterýma jsem si maloval, že budu cestovat jsou na draka, takže se cestování nekonalo a (iii) když už se konalo něco málo, byl to maximálně nepohodlný, páč bylo furt a neustále vedro..
Ve finále jsem s tím teda jen sám krosil v rámci možností hmotnosti a podvozku. Na takový použití je ale pro mě Huska bez debat o hodně lepší...

No, tak vše podstatné již bylo řečeno...Teď už zbývá jenom hymna punku...a tou je Známka Punku!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Grambldouch
Grambldouch napsal 14.04.10 v 11:58

Moc hezká tak jí pořádně dávej

JudyMen
JudyMen napsal 13.04.10 v 21:04

Vypadá dobře

JudyMen
JudyMen napsal 13.04.10 v 20:59

Vypadá dobře

Vojta_WR-f
Vojta_WR-f napsal 10.04.10 v 11:23

Pěkná 10b. za popis

yettiyetti
yettiyetti napsal 09.04.10 v 15:33

ať slouží.! taky sem přesedlal z mastodonta na řízenou střelu 10.b

Více komentářů



TOPlist