PROFIL MOTORKY

Jawa 90 Roadster (1970)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník pospa5
Vloženo 5.3.2010
Aktualizováno 5.3.2010
Zobrazeno 4 016x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Dostal jsem ji od strejdy v nepojízdném, polorozebraném stavu, ale dal jsem ji do provozuschopného stavu a užil si na ní dost srandy

Recenze

Přivezj jsem si ji od strejdy, kterej ji měl polorozebranou ve sklepě a já se na ni vždycky chodil mlsně dívat a tajně po ní toužil. Až jednou jsem se ho odvážil zeptat a on souhlasil. Motorka jela domů. Chybělo sedlo, elektroinstalace, světlo, blatníky, zadní tlumiče, kryt zapalka, řetěz, byly oddělané kastlíky a já nevim co všechno.
Každopádně jsem motorku vyčistil, sehnal lanka, ze šrotu přítáhl řetěz, nalil olej a benzín a šlo se na první pokus o nastartování. Kupodivu rychle chytla (teda jestli si to dobře pamatuju) a já byl ohromenej jejím zvukem a tím jak šla krásně do otáček. Koněčně jsem měl pocit, jako kdybych vlastnil krosku. Byl jsem nadšenej.
Postupně na ni přibyly blatníky a sedlo a dal jsem do kupy co šlo, sehnal jsem přední světlo, který sem pomocí metody pokus omyl a dlouhým zkoumáním přepínače na fichtla zapojil. Nikdy ale vlastně nefunghovalo, byla to jen taková bludička a stejně tomu praskaly žárovky, takže sem se na to vykašlal.
Jezdil jsem na ní po kopcích a byl jsem spokojenej, jen mě mrzelo, že jsem svojí blbostí vyhodil startovací pružinu a ta pak mimo toho, že nedržela startovačku, bránila zařazení pětky. I přez to jsem z ní nějakejch 90 dostal. Nikdy mě nenechala ve štychu, vždycky startovala a byla vážně velmi živá.
Pak ale přišel čas na schánění něčeho s paírama a tak šla pryč. Mimo to taky kvůli tomu, že už jsem na ní moc nejezdil a radši si bral ještě živější malaguti.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist