Za pár dní odpískáme rok 2018..ale vcelku nemám co rekapitulovat. Teda co se motorky týče Proběhla všemi obávaná návštěva STK, kdy se fotilo..a naprosto v pohodě! Zkontroloval číslo rámu a motoru, obešel mašinu, nafotil a se slovy: Vypadá to, že to máte všechno v originále.. mně nechal na pokoji. To mi spadl velký balvan, protože pověsti hovořily o velkých buzeracích na jiných stanicích! Pravda, raději jsem sundal zadní sedlo, které nezapře domácí výrobu a přední rolku, ale jinde peskovali za přídavná světla, za kufry a i za plexi -a tohoto si v mém případě ani nevšímal..
Padla hranice! Tachometr mi na chvíli ukázal skoro všechny svoje devítky..a pak skočil do numera 100 000 km !! V tu chvíli mne napadlo, že některé ze zmíněných devítek už v životě neuvidím Asi by bylo vhodné tady zmínit, kolik km jsem vlastně za sezónu najel a při jaké průměrné spotřebě..ale NEVÍM Když chci jezdit, tak si koupím benzín, a když dojde, koupím nový, výrazný výkyv spotřeby by asi indikoval nějaký problém, ale spaluju množství úměrné ujetým kilometrům..a to mi stačí. A kolik jsem najel? Nepíšu si to. Na zadku jsem neseděl, počasí nám přálo a navíc (což je velká výhra) manželku to taky hodně baví, takže jak to jen šlo, šplhali jsme do sedel!
Snad jen dvě drobné novoty, z oblasti parády! Na hlavní světlomet přibyla ozdobná trojhvězdice s logem Indian, a kamarádovi se povedlo sehnat až z dalekého Japonska zadní nárazníčky, které se na Driftry začaly montovat až v roce 2001. Pro mne to znamenalo vymyslet a vyrobit držáky, které v nejbližší době přiboduju na rám zadního blatníku. Jinak průběžně přemýšlím nad mým přívěsným vozíkem, vše podstatné je už připravené, ale některé značně namáhané spoje potřebuju nechat svařit lepším svařečem, než jsem já..což jsou asi všichni ostatní Tož asi tak.
Vlastník | Jenniks | |
---|---|---|
Vloženo | 27.2.2010 | |
Aktualizováno | 15.2.2022 | |
Zobrazeno | 7 514x |
První tři věty 2. odstavce mě dostaly...ale je to nejspíš tak. To mělo hloubku Jendo. Tak hodně štěstí ať toho stihneš ještě co nejvíc