Vlastník | Starous68 | |
---|---|---|
Vloženo | 20.2.2010 | |
Aktualizováno | 20.2.2010 | |
Zobrazeno | 4 733x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
Vlastník | Starous68 | |
---|---|---|
Vloženo | 20.2.2010 | |
Aktualizováno | 20.2.2010 | |
Zobrazeno | 4 733x |
Jde o modelový rok. Ročníky 85-86 už mají posílené čerpadlo a odladěné původní mouchy, tam ten problém takový není
Hlavní slabina bylo slabé čerpadlo oleje a systém, kdy olej přišel půlkou motoru, než se dostal do hlav a ještě se cestou dvakrát rozdělil na půlku... Motor prostě potřeboval točit, aby měl olej tlak... Smrt pro něj bylo nastartovat a nechat ohřát na volnoběh... Když si podržíš pod krkem hned od začátku, tak to je pro ni živá voda V USA na to vymysleli OIL mazací kit a potom je motor nesmrtelný
Jinak je to ale dračice... Dávám 10 bodů za trpělivost se skládáním
JJ, to se všeobecně vědělo, že před VFR to mělo své "mouchy"...nebo řekněme hovádka!
krásnej stroj
čeče,kámoš jí má a jen leje béňo a kupuje gumy,žádnej problém,koupená v NL a je na veteranskech číslech.Fakt,žádnej problém.