PROFIL MOTORKY

Yamaha TT 600 R (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník MikaTTR
Vloženo 14.4.2005
Aktualizováno 8.6.2009
Zobrazeno 10 565x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 72 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
napsal 15.09.05 v 09:14

Zdarec kámo, ten předek máš obut naopak,ještě sis nenabil dršku?????????

MikaTTR
MikaTTR napsal 19.05.05 v 19:56

6000km polovina vaty vyhořela(u první a kus u druhé přepážky),což vedlo k podfukání mezi nerezem a hliníkem na spoji a smažílo to přímo do toho podsedlovýho plastu To je dobře že ti vata drží,tak to bude určitě držet i na ostatních laďákách. Ten košíček ti přidělali kam? vpředu u svodu nebo vzadu u ústí koncovky? Já sem jeden čas měl udělanej kužel z nerez sítka v tej trubičce vzadu a jelo to líp (okoukal sem to na americkejch stránkách,tam to nabízeli na wr-ko)<br />
rozpojil sem opět drát cdi když si to tak chválil, jde to rychleji do otáček =&gt; větší<br />
prdel mimo asfalt snad mě to teď nesežere <br />
jediný co mě sere je že musim bejt v praze a nemůžu jezdit ,snad o víkendu zbude čas

napsal 18.05.05 v 19:02

No vzhledem k tomu, že jsem byl nucen nechat udělat upravy na výfuku, tak jsem viděl jak je na tom vata v mým výfuku.Na ten výfuk(vatu) jsem najel po předělání 4000km, a 99% vaty bylo na svým místě!!!Se docela divím že po 6000km byla vata KO u Tebe!No to je jedno. Do výfuku mi dali v Tenaxu takovej košíček.... je to teď mnohem lepší, hlavně se výrazně zvíšil spodek!Z těch výfuků co si psal, bych bral asi jen LeoVince,ty ostatní značky sice znám, ale nestudoval jsem, jestli mají výfuk pro TTko.LeoVince nabízí výfuk přímo dělaný na TTRko, to je spočítaný,odzkoušený, prostě to mají vychytaný, je k tomu i graf atd, u toho už víš, že to bude fungovat jak má.Ale taky se podle toho odvíjí cena!LeoVince stojí kolem 9-10t.kč!Dále ještě jeena značka vyrábí přímo na TTko - Higashi.CRD jsem viděl na TTkách taky docela často - při listování na SRN stránách.Takže bych to viděl na tohle pořadí - Leovince,CRD,Higashi.<br />
Výfuku z německa bych se fakt nebál, a hlavně, pokud by to byl laďák přímo na TTko a byl za dobrý peníz, hned bych ho bral!!!!!Nějaká vata apod to je to nejmenčí!Mě dnes ta úprava výfuku stála 400kč - a v tom je započítaný vykuchání výfuku,výroba košíčku, navaření košíčku, sesazení, a vycpání novou vatou,atd.. takže si vem, že to je na jednu stranu pakatel...<br />
Jak si psal ty upravy TTka - motoru By bylo supr, ale čověk by se nedoplatil, a fakt na ukor životnosti - i když, zas tak drastický by to nemuselo být - ale chladič oleje to chce asi určitě.<br />
Jo ještě, jak si to myslel s tou výdrží vaty?Že ti vylítala ven, vetšina, nebo že si ji měl &quot;zasranou&quot; od &quot;sazí&quot;?Drobek černou jsem ji měl, ale nic hroznýho.

MikaTTR
MikaTTR napsal 13.05.05 v 12:03

jo a na ttčko se dají koupit mikuni karbece nebo kit na originál karburátory, jinej válec hlava píst,komprese 11,3:1 z původní asi 8,3:1,ojem 633 to musí bejt taky znát ,zas na úkor trvanlivosti a dost to stojí<br />
více na<br />
www.off-the-road.de/enduro/zubehoer_main.html

MikaTTR
MikaTTR napsal 13.05.05 v 10:50

odškrcením sem samo myslel rozpojení toho drátu pod sedlem,taky sem na to koukal na www.tt600r.de ale fakt jak říkám,jakmile sem to rozpojil,volnoběh byl rázem v prdeli a musel sem ho zvednout, jo průběh byl hladší,to přiznávám, ale nechtělo mi to chytat tak sem to zase spojil, nejspíš je to tim vejfukem. líbilo by se mi crd-čko,arrow nebo leo-vince,ale zas nevěřím výdrži tý vejfukový vaty a přebalovat to ob rok by mě asi dost sralo,schvalně jak dlouho ti tam vata vydrží,to by mě zajímalo kolik <br />
tisíc km.až ji budeš měnit tak napiš. Originál vata na originál vejfuku mi vydržela 6000km.<br />
jakej je tvuj názor na starší laďák z Německa??<br />
<br />
jo a na jedničku to na zadek s trochou umu přes plyn v pohodě zvedneš,spodek je prostě silnej <br />

napsal 12.05.05 v 22:44

Moment, jak si to jako odškrtil????! Já mam ny mysli jeden drát na řídící jednotce!To mi netvrď že tě to nenadchlo, protože to je sakra znát! A vonoběh se ti nemohl změnit, ani ti to chcípat!Protože te drát omezoval výkon ve středních a vyšších otáčkách, prostě to je lo jak slimák!Po rozpojení drátu opravdu rozdíl! Sáni mam origoš. Dnes jsem měnil to kolečko, na 15 zubů, a je to znát!Sice jem jel jen kousek, ale teď jak jedu, tak předtím se 14zubů jsem měl 5tu vytočenou při 100km docela dost, a teď s 15zubu mám jako pětku vytočenou 4ku..takže pak tam kopnu 5ku a pohoda, je to fakt znát! Jde Ti teď na přidání za 1na na zadní?Mě to šlo s 14zubů, ale s 15 jsem to ještě nezkošel, ale bude to problém... Jo byl to převod spíš do tereénu, ale pro mě k ničemu, jezdím jen silnici(mám to stroj do každodenního provozu ) Prostě TTko je supr, viď???? <br />
<br />
Škoda že na naše TTko neni Dynojet kit apod!By bylo zajímavý - lepší průběh.... Pro TT-Sko je Dynojet, ale pro Rko ho nenabízej a věřím tomu, mít tam opravdu kvalitní laďák a ten kít, musím to být znát slušně...

napsal 12.05.05 v 11:18

jeden zoubek a jak nasere. no zase si to měl víc do síly,to je do terénu lepší.<br />
odškrcený to nemám, zkoušel sem to ale moc mě to nenadtchlo,musel sem mít dost vysoko volnoběh,jinak to chcípalo a to mě sralo.Průběh byl hladkej,víc se mi to líbí když je znát jak se přidá druhej karburátor. <br />
máš předělaný sání? já vyndal ten gumovej nesmysl co vede pod sedlo a do deklu vyříznul otvor a je to sakra znát

napsal 11.05.05 v 10:44

Nemám škrcenou verzi, TTko jsem odškrtil hned jak sem ho koupil(dovoz SRN).Neříkám že mi to jede jen 110... Vymáčknu z toho kliďo i 130, ale otáčky fakt vysoký, protože mám převod jiný než Ty - mám tam kolečko 14zubů Dnes mi přijde kolečko 15zubů,takže bud mít to samý jako Ty- 44/15. A ještě pak chci dávat rozetu 42 zubů.No uvidím o kolik to bude lepší s 15zubů.<br />
Max otáčky motoru na tom dorazu jsem dělal taky hned na začátku.<br />
Jestli máš TT taky se SRN, si zkontroluj jeslti to máš odškrcený...jeslti koupený tady v čr, tak je to v poho.

MikaTTR
MikaTTR napsal 10.05.05 v 09:23

nic jsem s tím nedělal <br />
rozetu i kolečko mám originální,jako ty 44/15, <br />
160km/h je naprostý maximum z kopce, po rovině jsem nejvíc jel 155 na gumách mitas E-08.<br />
na pětku mi to jede 90-155<br />
maximální otáčky motoru se dají regulovat dorazem na karburátoru(šroubek s kontra matičkou) <br />
nemáš nějakou škrcenou verzi? je to divný že ti to jede jen 110

napsal 09.05.05 v 00:38

Myslíš že 3.9L je velká spotřeba?Když to fakt honím, tak max 5.3L..Takže si nemyslím že bych nějak tím výfukem něco &quot;zkurvil&quot; ---! <br />
Na brzdu se chystám, neulejvá se mi to, prostě to maká výborně.Jinak ten výfuk je &quot;vykuchanej&quot; jak říkáš, ale nejsem jedinej kdo používá &quot;TENAX&quot; ovál.... Je to absorpční tlumič... Je plno druhů &quot;laďáků&quot;.. ale to asi víš..Co bych potom měl říct na ten tvůj upravenej výfuk?Neříkej že zrovna ten tvůj je ideální?<br />
Jinak měl jsem předtím na XTku výfuk IXIL - laďák?Průmeř vnitřní roury 50mm - stejný jako u tenaxu... typ tlumiče - absorpční - A IXIL - docela známý laďáky... Tenax je dělaný stejně... Akorát u toho IXILu nic noc kvalita zpracování.<br />
Prostě je to jedno, jestli máš TENAX,SLK, IXIL, je to je o penězích co si za to řeknou - a o vzhledu, co se komu líbí.Tenax Ovál měl i kámoš na XT...<br />
Tak dobře, budu ten můj výfuk nazývat jinak, protže od originál TENAX ovál se lyší jen tím,že nemá nerez tělo, jinak to je stejný.<br />
<br />
Výfuky řešit nebudem, zajímá mě teď jiná věc<br />
Píšeš že ti TTko jede 160?Jaký tam máš převod??Potřebuju to víc do rychla - mám vzadu 44 zubů, a na motoru 15zubů...Jak si to vykoumal ty?Mě nejvíc se*re, že při 110km/h je už dost vytočenej motor <br />
Potřebuju to stáhnout... Takže jestli si s tímhle laboroval, napiš, bud rád <br />
<br />
Díkas<br />
<br />
<br />
Jinak - XRko dobrý stroj, ale TTko je lepší

MikaTTR
MikaTTR napsal 05.05.05 v 11:59

MiroXR krosku mít moc dlouho nebudeš,po první jízdě ti z toho zbude troska.

napsal 03.05.05 v 14:44

jen počkej pindo!!!! az budu mít tu krosku, tak ti natrhnu tu tvou prdel

Předchozí
1 2
Následující


TOPlist