Po 10 letech na skůtru 50 jsem přešel na větší stroj.
Recenze
Nexus 500 má své příznivce a renomé. Od roku 2009 výrobce místo 250 nabídl 300 s koncernovým motorem 278 ccm. Zájemce o testy a podrobnosti o motoru odkazuji na časopis Motocykl - Skůtry 2009 s recenzemi Vespa GTS 300 Super a Piaggio Carnaby Cruiser 300.\r
Rozdíly mezi 300 a 500 poznáte při pohledu na zadní kolo. Masivní rameno v barvě kovu na levé straně je nahrazeno užším provedením, z části krytým černým plastem. Modře eloxované nastavení tlumičů rovněž nehledejte. Nerezovou "rouru od kamen" nahradil černý výfuk s bočním nerez krytem. Dálkové ovládání zámku sedla chybí, odemyká se klíčkem ve spínací skříňce. \r
Zkušenosti po první sezoně. Najel jsem přes 2000 km a jsem spokojený. Není to stroj na dálnici do levého pruhu. Skůtr má na delší jízdu při tachometrových 110 - 120 s tím, že motor běží okolo 7 - 7250 ot/min. (max. je lehce nad 8tis.) a spotřeba je 3,1 l/100km. Normální jízda po silnicích představuje spotřebu 2,6 l/100 a je přijemné vidět po natankování plné nádrže info - dojezd 640 km. Palivo - u předchozího skůtru se mi osvědčil Shell V-Power, takže ho tankuji stále.
díky deníku a to co projíždíš, jsi super a i Tvoje motka, za 10
Na skútry moc nejsem,ale tento vypadá pěkně.At dobře slouží a máš 10 bodů.
zajímavý stroj
Pěknej Nexík