To je můj první čtyřtakt na to jaká je to babička tak docela pěkně upaluje,až mne to někdy samotného překvapí.
Výška jezdce: 175 cm
Recenze
Motorku mám víc jak 3 roky,je to můj první čtyřtakt.Pravda je že na motorce bylo spousta práce než se dala do takového stavu v jakém je ted.Po odjetí první sezony se celá rozebrala.Mám kompletně nový lak(modrá metalíza),u super čalouníka nově potažené sedlo,přidali jsme plexi štítek,nová ložiska do krku řízení,nové gumy mezi sání a karburátor,samozřejmě kvalitní olej od liqui molly,oba filtry pneu brzdové desticky(karbon keramické)brzdí to super,nová řetězovka,rozvody,spojka,kladívka v zapalování,baterka.Motor není původní je tam z originalu jen blok a převodovka ostatní je z motoru KZ550.Jede to pěkně jen tady nikdo neumí říct jak naladit kaburátory,nemají oproti všemu ostatnímu podtlaky a nikdo neví jak to doladit takže mám při přidání pytel.Výfuky oproti originálu jsou 4 do 1 .jezdíme okolo 5.5 litru úspornou jízdou nebo 7 když tomu dám za uši.Nijaké velké problémy s motkou nejsou jen se musí hlídat utažení hadic na olejový chladič už mi 2krát za jízdy vyběhli a zkuste to zastavit když Vám na zadní kolo stříká olej,ale když se to hlídá tak je to držák.
Tak naše babička dneska 20.5.2011 změnila majitele,at mu dobře slouží stejně jako sloužila mně.
no krásná byla ta tvoje Kawa škoda že jsi to prodal,už jsem se k tobě chistal z liberce na exkurzi
také ji chci
Krásná klasika, která zasluhuje 10 bodů. Také jsem majitelem Zetky, ale 650-ky. Mám ji už jedenáct let a nedám na ni dopustit. Ať slouží i nadále.
Paradni klasika!
Zatraceně pěkná "babička". Tak 10b a ať dělá radost.