Na Českých silnicích stroj neobvyklý o to víc, ale atraktivní taková je Honda NT 647 GT Hawk
Recenze
Na Hawku jsem odjezdil půlku letošní sezóny, bohužel přes Hikawovu péči, kterou motorce dával se začaly objevovat závady, které přisuzuji stáří, přecijen 20let není úplně málo, zásadní asi byla spotřebo oleje (modrák se nekonal, ale olej mizel:(), vadná pumpa a pár dalších drobností. Motorka ale vše kompenzuje svými vlastnostmi, díky nízkému těžišti a duralovému rámu v kombinaci s 2V je neskutečně hravá a ovladatelná, motor je obdobou traktoru, kde někde dole nastoupí kroutící moment a ten je konstantní až na vrchol, který tedy není nijak vysoko, tedy kolem 7000ot, kam ale motorku stejně nemá smysl vytáčet...
10 b.
Hyenne byl tam někde ...ale byl kdysi modrý se dvěma bílíma pruhama a bílíma kolama..
Vypadá hodně lehoučce a přitom 650 dvouvál. Výraznej světlej rám a letmý uložení kola hmm
Podsedák už dávno sprayem není, resp. teď je konečně pořádně svařenej a new look až po zimě...