Yamaha TT 600 S Belgarda 4GV,kick start,výškově i tuhostně seřiditelný tlumiče(Kayaba 310mm,Öhlins 270mm),140kg suchý váhy,30kW,5qalt,brzdy brembo,plasty Acerbis...
Výška jezdce: 178 cm
První dojmy - První dojmy...překvapení z výšky,brzdné síly motoru a okamžitá reakce na plyn.
Recenze
podzim 2009 - Dovoz z Itálie
Po koupi : neměla stojánek (konstr.vylomená),elektrika nefungovala - když už nastartovala nešla chcípnout - ani po otočení nebo vytažení klíče ze zapalování,místo blinkrů blikalo střídavě přední a zadní světlo,vzduch.filtr skoro celej sežrala,rozštelovaný tlumiče (v předu pravej tvrdší než levej),řetězovka nic moc s převodem tak do lesa (14-50),gumy cross (na zadním vylámaný špalky - mojí vinou - tahání za plyn na asfaltu),jinak mašina v dobrým stavu = )
jaro 2010 - Nyní po dlouhé zimě : stojánek z Yamahy R6 - rozřezán,prodloužen,svařen,vystužen...elektrika tahaná skoro celá odznova (peklo),nový vzduch. filtr + svíčka + ucpávká do výfuku = nakopávání už není noční můrou,tlumiče seřízený (jak dobře se projeví až po více skušenostech),měněn mot.olej s filtrem,nová řetězovka s těžšim převodem (15-44), pneu Mitas E-09 Dakar,a pak už jen samý drobnosti...
Vyšlapuje si parádně,prostě jak větší jednohrnec má.
sezona 2011 - Po naučení jak správně na kickstart,vyndána ucpávka výfuku...a to byl zvuk!! Reakce na plyn ostřejší,lépe šla do otáček a dřív se sbírala i ztěch volnoběžných.Ale na mě řev až příliš,jenže po zkušenostech stímhle to už nešlo jezdit s ucpávkou = tak byla rozřezána až na finální jenom jakoby ozdobnou koncovku.Motor reaguje parádně a z výfuku se dere jadrný zvuk s občasným jemným střelením při podřazování,lepší než rachot,řinčení a lítání lišek při každým zavření plynu ve vyšších otáčkách. Znovu přišli na řadu tlumiče,výměna oleje a opětovné doseřizování na trochu měkkčí vlnu,před tím mi občas chtěly odskočit z rukou,to byly rány na příčných nerovnostech. Byl seřízen a zkontrolován motor (ventily,napínak a tak..) a opět lepší reakce na plyn,prdí si jak ještě nikdy. Ale stále mě zlobí slabá svítivost před.světla,budu řešit nejspíš přídavným dálkovým.
podzim 2011 - Jízda za jízdou mě utvrzuje ve volbě eSkového TTčka,ale růžové brýle od doby pořízení dávno zmizely.Mitasky mají jak na silnici tak v terénu své rezervy.Zajel jsem je v Sosnové na asfaltovém okruhu,zhruba 80km ostřejší jízdy a tvrdého brždění za dohledu zkušených instruktorů (nejdřív samí neboj se,ty něco vydržej a pak už jenom neblázni,uber!,nebo si nameleš).Brzdy už se mi nezdájí tak supr,ale ve spojení s E0-9 je zablokovaný před.kolo hned,a při výšce zdvihů a i celé motorky to je pak práce se nevyválet.S výškou a posezem souvisí i neskutečný odpor vzduchu kladen na jezdce.135+ jako když vysíte na hrazdě ,a do toho se vám kroutí celá mašina pd zadkem,všechno silně vibruje že ste rádi že udržíte svůj jízdí pruh.Nechci si představit v tom začít brzdit.Ale i přesto nebo právě proto mě TTčko neskutečně baví,člověk nemusí jezdit tak rychle aby ho jízda bavila a mnohdy si sáhne na dno svých schopností.Hlavní postřeh!! Nesnažit se držet krok se silnicema s omoc silnějším motorem a lepší přilnavostí.Snad jen na silnicích 3 třídy,na úzkých a utažených zatáčkách,hrbolatých a nespevněných cestách = tam má navrh a tam patří,a do terénu samozřejmě.A rok 2012? Snad konečně s řidičákem,po další změně zákona.No jo 25kW není 30,a ty nejsou 35kw .
Super strojovna
10b
Krásnej stroj, tomuto modelu jsem vždycky fandil Dobře udržovanej. Tak ať ti dělá radost
pěkná motorečka at jezdí 10 bodu
díky za komentář, ty máš taky pěknýho traktora tak ti taky přeju co nejvíc KM v sedle Yamahy
Moc pěkná motorka,už se těšim na výlety a tak,ale nesmíš to zase přehánět aby jsme ti stačily zase my:D Dávám 10b .Přeju brzké složení:)