renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha TT 600 S (1996)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník bolux
Vloženo 3.11.2016
Aktualizováno 24.11.2020
Zobrazeno 3 234x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Chtěl jsem si zkusit řádění v techničtějším marastu.

Více fotografii

Výška jezdce: 182 cm

První dojmy - Konečně jednoválec s krouťákem, stačí škubnout a už předek jde přes překážky, u kle?ka to chce hodně cviku ale Námaha to zvládá bravůrně. Podvozek (kayaba/ohlins) je super, zatím jsem se nedokázal dostat na limit, na asfaltu překvapivě stabilní chování a v terénu je žehlička neskutečná.

Motorku bych doporučil pro - Pro všechny co máj nohy až na zem a nebojí se hajnýho.

Doplňky na motorce - polisport maska, acerbis nádrž na 20l (chce to při tankování přemýšlet jestli se uplně plná nádrž opravdu vyplatí.

Recenze

Hlavní důvod byl že sem nechtěl Kle další zimu trápit v blátě a sněhu už toho má taky plný brejle. Kámoš zrovna měl tohle TTkčo navíc tak jsem se byl projed a jelikož mě sni nepustil mimo silnici tak mě až tak nenadchla a musel si to nechat projít hlavou. Na konec mi udělal cenu a nebylo co řešit.

Hodně sem těšil až se budu prát s nákopávačkou, ale k mému zklamání to chytne teplý na poprvý a když se mi povede načasovat sytič tak i studený. Jediný problém je když to někde zahodím a nechám chvilku ležet ale stačí zavřít benzín párkrát skočit bez klíčku a zas můžu pokračovat v krasojízdě.

Motorku sem koupil již s polisport maskou a 20l nádrží a novým blatníkem takže motorka absolutně nevypádá na 20let starou vránu, ale stačí se podívat podrobněji a už lezou mouchy na povrch, laďák Devil se nechce s kolem vejít do společnýho prostoru při větším propružením, zadní náboj je úplně na odpis a eletrika už prodělala zásah kutila ale jinak když přehlídnu korozi rámu a horší plasty je to super mašina která vám z lesa i uprostřed zimi udělá peklo až z vás teče pot po litrech.

Jediný co budu v blízké době řešit je to zadní kolo a zlobí spojka, najít neutrál je hodinářská práce a občas klouzne 4 př. stup.

Občas si řikám že by ten výkon by mohl být větší ale pak stačí párkrát opravdu zatahat a ruce sou proti, motorka se neztratí ani na silnici neni problém držet tachometrových 120 km/h. Brzdy jsou Brembo a zadek je teda jedovatej až běda, zato předek je naprosto čitelnej a účinek bezproblémový.







Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
MCKrocan
MCKrocan napsal 07.11.16 v 20:04

Pěkný TTčko :) kde to je focený u toho vysílače?

MCKrocan
MCKrocan napsal 07.11.16 v 20:04 10b.

Pěkný TTčko :) kde to je focený u toho vysílače?

Bart350
Bart350 napsal 07.11.16 v 11:38

pěkná hlavně si podlož ten výfuk at ti nedrhne o kolo při zapružení už jsem takhle rozpůlil dva vejfuky

stnd
stnd napsal 03.11.16 v 19:27 10b.

Hezká námaha, jednoválcům zdar

Více komentářů



TOPlist