Vcelku zachovalý stav. Koupeno 10/2009 po generálce brzd a výbrusu. Spolehlivá a příjemně ovladatelná mašina.
Výška jezdce: 178 cm
První dojmy - Pořizovací cena 38 000 kč, najeto cca 60 000 km. Vcelku zachovalý stav.
Doplňky na motorce - Zásuvka 12V, samodomo nosiče na boční brašny, padáky, vyhřívané gripy, držák mobilu.
Recenze
Po prvních 190 km najetých po dálnici rychlostí 120 - 130 km/h v cca 5° C se ukázala nutnost zakoupit si vybavení na motorku, protože moje helma na skůtra to opravdu nedávala (Brnění a hukot jak sbíječka).
Po zakoupení nové helmy a výbavy vcelku spokojenost, jen jsem pro zvýšení komfortu pořídil plexi GIVI, které mělo opačný účinek než mělo mít, když mi nápor větru šel přímo na helmu, kde vytvářel nesnesitelné rázy - byly dvě možnosti, zkusit to upravit, nebo prodat plexi dále, naštěstí po narovnání do vertikální polohy a přizvednutí plexi pomocí made in doma konzol se rázy vytratili a 100% spokojenost. Později uletělo při jednom karambolu a už se znovu nenainstalovalo.
Cestování zatím krom Malé Fatry a ježdní okolo komína (do cca 70 km) nic. Nicméně Slovensko s batůžkem ukázalo i cestovní ambice stroje, když jsme v tahu najeli 120 km bez větších fyziologických potíží. Spotřeba 5l/100km. Frenštát p.R. - Kraľovany za cca 2h s jednou zastávkou na svačinu. Tam i zpět na jednu nádrž bez použití rezervy.
Doporučuji každému kdo chce nenáročnou, spolehlivou a dobře ovladatelnou universální motorku do začátku, pro mně TOP volba a v podstatě nemá dnes náhradu, krom Yamahy XT660Z Tenere (v podstatě stejné parametry za 5x menší cenu).
Aktuálně najeto přes 93 tis km (kupováno s 60tis) a bez větších závad krom sand spálených uhlíků na na startéru a řídící jednotky - nahrazena novou z Aliexpresu, jinak jen olej a gumy.
Hezký Domik, hodně šťastných km. 10b
Poslední dobou moc nejezdím, tak to bude možná tím
Pěkný stroj. Zajímavé že jsem tě ještě ve Frenu,nebo v okolí neviděl.
pěkný kousek. vidím že máme podobný vkus tak se někdy můžem domluvít na vyjížďku