Po všech úpravách ostré supermoto s 55 HP na zadním kole
Recenze
Úpravy:
Motor: kit motoru 462 ccm (válec a píst 94mm + klika se zdvihem +4mm), vačky RHC 187, ventily RHC a racingové pružiny
Sání: karburátor Keihin FCR 41 + RD power bowl, KN filtr+otevřený airbox
Výfuk: SSW/MRD racing
Podvozek: Supermoto přestavba zadního tlumiče i předních vidlic původem z RMZ 450 (p. Vorlíček)
Kola: kola Excel Pro Series (3,5 a 5 palců), pneumatiky Goldspeed (semislicky s homologací pro silniční provoz)
Brzdy: brzdový kit Beringer (6- pístek, kotouč, pumpa)
Zapalování: Dynatek, programovatelné s přepínačem map
TrailTech Vapor budíky
STM antihoppingová spojka
rychlořazení Starlane Powershift
Dále řada karbovových dílů, CNC doplňků a nebo nosič na topcase
Super vyšperkovaná moto , taky mám drzouna, ovšem pouze 3x3mod a dynojet :) a jezdí super... Akorát já zas nejezdim po předním kole :P
Snažím se rovně jezdit co nemíň . Jinak ty gumy jsou fakt super, doporučuju.
10 b. jasných. Krásná , vyladěná motka. Koukal jsem na fotky a na jedné je zadní kolo. Jezdíš někdy i rovně?
když jsem ji kupoval, tak jsem netušil, jak to skončí Navíc to ladění je celkem sranda.
Proc jsi rovnou nekoupil ostrýho motarda??