Suzuki DR-Z400 SM (2006)

Vlastník FakSanta
Vloženo 28.1.2015
Aktualizováno 16.4.2016

Dneska (28.1.2015) jsem si dovezl domu,svůj vysněný motard ,který jsem hledal už od října ...konečně jsem se dočkal :)

Motorka koupena od Baer Racing

Yamaha WR 450F: Servisní intervaly trošku někde jinde.
KTM 640 LC4 Supermoto: Málo dostupných,Málo škrcených(v TP),Větší servisní intervaly

První dojmy - Jelikož je ještě zima a dost sněhu tak jsem nechtěl jet nějak daleko ,každopádně z for jsem se bál že to bude slabá a po přestupu z otevřené 2T 125ccm mi to nebude stačit ...První jízda : reaguje okamžitě odspodu (jsem to snad ani nečekal), jakmile jsem zařadil 2. tak jsem myslel že mi to urve ruce. Je to asi jen první dojem ,který mě časem omrzí ale každopádně mám z motorky zatím radost =)

Motorku bych doporučil pro - Pro správné retardy ( superretards) :)

Doplňky na motorce - RP tuning (výfuk,svod) - brutální zvuk na to že to je jedno válec :)
Dynojet
Jiná sedačka ,značku z hlavy nevím :)
Řidítka accel
Jiné blinkry

Stunt pegy,místo zadních stupaček

Zrcátko na kolo :D

Vybral jsem si DRZ protože jsem hledal nějaký nenáročný motard ( jelikož jsem student nemohl jsem si dovolit třeba Wrko ) po všech pátraní na forech jsem nakonec zvolil DRZ , přišlo mi to jako idealní motorka i podle videi ( nenaročná a slušný poměr Váha/výkon)

Zatím nemám více zkušenostní každopádně doplním časem :)

29.1.2015 - Hlasím že jsem ji teda byl protahnout asi na 2h. s dalšíma motardama :) Hned jsem ji pokřtil ( spadl jsem na sněhu) :D ,nebyl bych to já kdybych nezkoušel wheelie a teda zatím to jde na 1.(bez spojky) v pohodě uvidíme časem až bude tepleji a potrenuji se spojkou na 2.,3. :)

1.2.2015- Dneska jsem byl koupit nové blastry Accel (zlaté k řiditkům),

A ano...mám křivou masku a budík...budu je měnit :D takže časem dodám foto :)
(12.2.2015)-rozebral jsem přední masku ,budík -maska popraskaná takže už je svařená a čeká se na vy lakovaní.Budík byl jen na okrasu...větší ,,šme,, jsem ještě neviděl obě tištové desky prasklé a spojené tavicí pistolí + náhon tachometru tam byl jen přidělaný ani k tomu nevedl snímač.Takže to borec udělal jen pro to aby to prodal.Každopádně neztracím hlavu až se vrátím ze stáže ze Španělska a dovezu si nějaký peniz tak koupím budíky Koso :)

16.2.2015- Dnešní nákupy :) + ještě zítra jedu pro nové gufera do vidlic

20.3.2015 - Co nového? Koupil jsem Tachometr Koso,Nový řetez.S motorkou už jsem v podstatě srostlý jak se říká,každopádně dneska při wheelie jsem to přetočil a už jsem ležel na zemi :D Rozbitá řadička,držák spz,spz,zadní světlo,Stunt peg ( Misto zadních stupaček)

19.4.2015-S motorkou už jsem jako srdce a tělo ,máme spolu za tuto krátkou chvíli naježděno něco okolo 2 tisíc.Po zadním se učím(na 2 power wheelie bez problému s přeřazením na 3 dokážete ujet celkem daleko,ale přece jen není to zvedaní přes spojku) :) Od té doby co se stalo ,změnilo :Nové ložiska v předním kole,držák szp + blinkry,dozbitá spz stále nevyměněna :D

Měl jsem už zkušenost s policejním pasatem ..no už si budu pamatovat že nemam kolem nich jezdit po zadním :D :D

A ještě jsem vyhrál tričko v soutěži na facebooku od Supermotard Quebec :)

9.5.2015-co nového? včera (8.5) na moje narozeniny se mi při nastartovaní hned vypl motor a nešel nastartovat ,po rozebrání jsme přišli na to že ventily jsou KO + váčka vyfuková je na půl :D více bude v deníku motorky kde to bude detailněji popsané s fotkama :)
+jsem zapoměl dodat že jsem si teda koupil zadní blinkry aby se neřeklo :D

Konečně jsem se zbavil té hnusné origo drz masky :)

Dokládám ještě foto s přidaným polepem na blatníku :)

Když mám ten motor rozebraný a čekám na opravenou hlavu tak se dost nudím a vymyšlím pičoviny jako třeba toto :

do týdne příjde ještě zadní brzda na páčku pod spojku :)

20.7 - Nové zadní pneu ( Pirelli diablo sport 2) nové přední brzdové destičky goldfren,nový vzduchový filtr ,nové náplně ( racing chladici kapalina,olej)

Ještě seřidit bohatost směsi karburatoru je v pláně ;)

18.8.2015 -jezdí jak máš všechno je v pohodě :) dneska jsem udělal ,,spokeskins,, v červeno / bílé barvě :)

18.1.2016-Dnes mi dorazil balíček od 50.stunt ...ne kecám jsou to jen pegy z Kola ale poslouží stejně jako předražené stuntové pegy na motoru :) Foto na motorce doložím.

Foto na motorce :)

12.4.2016 PRODANO na Slovensko tak snad se bude mít dobře :)

DFox
DFox napsal 25.04.17 v 15:00

Nechceš se té hnusné origo drz masky i se světlem zbavit? Klidně bych to odkoupil :D Jinak motorka fajnová

kubajs157
kubajs157 napsal 11.04.16 v 21:22 10b.

s tím novym předkem vypaadá suprově

Bundes
Bundes napsal 19.12.15 v 20:51 10b.

Mazel

LovecKrys
LovecKrys napsal 11.05.15 v 19:45 10b.