Bylo nebylo,dávno tomu,co vyrazil dravec s objemem starého embéčka na silnice,aby vsem ukazal,zač je v Japonsku pernik.Čtyřválcový samorost hrubiánské povahy polykal kyslík hodně dlouho a do starého železa semu před deseti lety vůbec nechtělo.
Recenze
Jedno se však jedenáctikilu nedá upřít,a to že za jeho řídítky odrostla celá jedna generace motocyklových nadšenců.Ti nejen že zažívali patřičné vzrušení na této agresivní motorce,ale nemuseli se ani namáhavě potit v posilovnách,protože řádnou dávku energie spotřebovali na ukočírování vzpurné potvory.Naopak málokdy rozbíjeli prasátka,aby běželi nakupovat nějaké potřebné součástky,erko totiž proslulo právě spolehlivostí a nezničitelností.Sednout si na GSX R a očekávat,že ti padne do ruky,je stejná bláhovost,jako skočit z letadla bez padáku a věřit,že se naučíš létat,než dopadneš na zem.Všechno chce své a Suzuki je třeba si ochočit,ale taky se ji dost přizpůsobit.Odvděčí se ti nikdy nepolevujícím syrově hrubím tahem neúnavného motoru,slušně pracujícími brzdami a poměrně pevným,i když naprosto nepoddajným podvozkem.Dnes lze jen těžko pochopit,že se tato Suzuki používaja i k závodění,ale pohled je značně zkreslený dojmy ze strojů z nového tisíciletí,které v oblasti podvozků udělaly obrovský skok vpřed.Přesto díkyjejí odolnosti budeme nejspíš potkávat na silnici spoustu exemplářů ještě hodně dlouho.Tento motocykl pro mě znamená hodně,a tak budu jejím majitelem asi hodně dlouhou dobu.Zdravím všechny majitelé GSX R.
až na ten komentář okopčenej z katalogu motorkář, supr stroj.Jasně že za desítku
jj fakt nádherná :) taky ji chci davat do pucu :) za 10 :)
Jsem též šťasným majitelem a už vím že jí nikdy neprodám tahle motorka je jako clint estwood mezi mašinama jednou koupíš a neprodáš jako je to u mě.. a tvoje je fakt pěkná..
10bodíků
Luxusní stroj,jako nová .