PROFIL MOTORKY

Suzuki GS 500E (1998)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Tradixi
Vloženo 28.9.2009
Aktualizováno 30.9.2009
Zobrazeno 1 000x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 4

Popis motorky


Je to moje 1. moto a i když je to otevřená verze, je to krotká, pošlušná a přítulná motorka... ideální vyjížďkový stroj, který zrovna netrhá sfalt což je jenom dobře a má super jízdní vlastnosti.

Recenze

Zkušenosti na moto zatím nemám, ale kompenzuje se to částečně tím, že na koberci už mám najeto kolem 90 000 km, což je na kolo a klouby poměrně dost a dost a měl jsem již přehršle času poznat a pozorovat stav na českých silnicích, jejich méně či více provozuschopný stav a chování českých řidičů.



Moje GSo už zem líbalo nejednou z rukou předešlých majitelů a občas to zamrzí, neboť

právě GSo je tak citlivé a náchylné na pády... ale na druhou stranu, je to motorka se kterou leckdo bojoval a nejednou se jistě jednalo o lítý boj a učil se na ní najíždět první kilometry a vůbec, tato motorka od začátečníků ledacos zkusí =D.



Otevřená GSa mě chytla za slovo, a tak za ten měsím mám tisícovku za sebou a ještě žádná krizovka nebyla až na křižovatku, kde mi dědek plechovkář nedal přednost v jízdě a ještě do toho máchal svýma velkýma kostnatýma rukama xD. Né každý podobný případ však končí úsměvně...



I když se zřejmě setkám s nesouhlasem na tolik oblíbené téma, aneb na jaké začínat motorce, myslím, že jako úplně první motorka je GSa rozumnou, avšak ne tak dostupnou volbou pro každého coby trochu pudem sebezáchovy obdařeného motorkáře, který už v autoškole neměl celkový problém s ovládáním motocyklu. Musím říct, že Géesu všichni opěvují právem nevyjímaje to, jak se těší oblíbenosti široké veřejnosti.



Model tolik známého a oblíbeného GSa, který se vyrábí bezmála 20 let prošel touto zásluhou jen nevelkými veskrze kosmetickými inovacemi, z nichž nejzásadnější je "facelift" zadní části (r. 2001), jejíž linie byly dodatečně převzaty z neméně známého Bandita (od r. 1996) a pak drobné úpravy budíků a barevných provedení.

Konstrukce rámu zůstává zachována i po tolika letech a i celkový vzhled je pořád klasický, "Géesácký". Oblíbenost těchto prvků s dobou neumírá.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Monina
Monina napsal 27.08.11 v 19:35

Fíja
Fíja napsal 01.11.10 v 14:11

Zdarek,
stejná na mě čeká v garáži, ale zatím jsem jí projela jen párkrát a tak nějak doufám, že spíš projezdíme příští sezónu. Každopádně ař ti vydrží optimismus:) máš jí fakt pěknou

Mr.Magor-638S
Mr.Magor-638S napsal 15.10.09 v 11:56

rejze je hnus, nikdo nema rad rejzi, ani nas 3 nohy pes nezere rejzi!

Tradixi
Tradixi napsal 15.10.09 v 11:47

No jo závodník "Jawa 350" promluvil ... zrovna ty jsi tak zralý na to rejpat do rejže

Mr.Magor-638S
Mr.Magor-638S napsal 05.10.09 v 12:21

ach jo, vitezslave vitezslave, nemel bys kourit tu travu, blbne po tym modžek

Více komentářů



TOPlist