Bohužel se mi přihodilo že se šteft ve válci na výfuk protočil a zničil se vnitřní závit, takže mi ve škole udělali větší závit i nový šteft (děkuji mistrovi), potom sem musel vzít pilník, upravit těsnění i koleno, na plochy jsem použil tmel, abych měl jistotu, hlavně minimalizoval ztráty na výfuku a snížil hlučnost.
Když byl válec dole, vyčistil jsem i výfukový kanálek a použil tmel na dosedací plochu válce a karburátoru, ikdyž těsnění mám, jistota je jistota.
Rezaté koleno laufu jsem vybrousil a nanesl černou barvu.
jenže mě radost přešla když jsem pionýra sundal ze stojanu, zase prázdné kolo. Už třetí duše, zjistil sem že v pneuservisech kašlou na nějaké čištění ráfků od kamínků apod, to způsobovalo defekty.
Takže není nad to udělat si to sám, protože když za něco zaplatíte (duše, práce..) a potom zjistíte že to byla investice úplně na nic, je to zklamání. No tohle vyřešíme a půjde se zase chvíli jezdit :)
Vlastník | grovestreet | |
---|---|---|
Vloženo | 19.9.2009 | |
Aktualizováno | 29.5.2011 | |
Zobrazeno | 2 579x |