Původně jsem ji odvezl jen na jarní servis a nakonec z toho byl prodej Tímto děkuji Speedymu za zprostředkování prodeje a novému majiteli přeji spoustu zábavy a pohodových km!
Mašinu jsem koupil v červenci 2009 a celkem na ní najel něco přes 25000km (myslel jsme,že to bylo mnohem víc..). Naučil jsem se na ní jezdit i základnímu servisu. Nejdál jsem byl v Berlíně. Nejvíc mě,ale chytil okruh. Začal jsem na Sosnové, zkusil Most, ale zamiloval jsem se do Masarykáče. Ubrousil jsem stupačky i řadičku, ale čas 2:46 už jsem nestihl pokořit.
Měl jsem na ní obuty Michelinky PR2 (nesmrtelný, super na dešti, okruh na hovno) a Bridže S20 (super na okruhu, celkově hravější). Při koupi tam byly nějaký continentaly (hrůza).
Na přiložených fotkách je vidět jak se mašina pode mnou měnila a s ní i stroje mých kolegů.
-
foto z inzerátu
-
první pořádná vyjížďka
-
-
poprvé na Sosnové, zážitek který změnil můj moto vývoj :)
-
poprvé s Kabriolinem
-
Berlín
-
Sosnová s batůžkem :)
-
původní trio
-
nové trio :)
-
-
nejmilejší místo
-
-
-
řadička to odnesla
-
PÁPÁ
A podvozkem
Panigalka 899 byla mocná především zvukem
Jo Hornet je prostě pecka Tak trochu si uvědomuji, že už asi nikdy nebudu mít parametrově nejlepší mašinu ve své třídě A co dál? Jednoznačně něco na okruh. Budu sice brečet i při vyjížďce na Slapy, ale okruh je pro mě prio. Prakticky vybírám jen mezi R1 a Fárošem. Gixero se mi nelíbí, Kawa mi nic neříká. Po projetí malé Panigalky je navíc ve hře (nikdy bych neřekl, že to řeknu) Ducati 848 (protože na Panigalku nejsou dukáty).
A dál?
Věrný stroj a co pamatuji ze společných cest, tak tě nikdy nenechal ve štychu Hornet je pro mě od té doby měřítkem naháčů v kategorii 600 ccm a je smutné, že jeho výkonové parametry dodnes nejsou schopni výrobci alespoň dorovnat.. ...třeba nová CB650F "NeHornet" 66kW/63Nm nebo Monster 696 58.8kW/69Nm Jsem zvědav, která zmrzlina doplní tvou stáj