Vlastník | Matouš | |
---|---|---|
Vloženo | 18.4.2006 | |
Aktualizováno | 18.4.2006 | |
Zobrazeno | 1 771x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
Vlastník | Matouš | |
---|---|---|
Vloženo | 18.4.2006 | |
Aktualizováno | 18.4.2006 | |
Zobrazeno | 1 771x |
Zdravim, ja mám chopper od V.D.O 50ccm... razeni mam taky N1234... ale chtel jsem se zeptat by tohle http://shupa.cz/tuning.htm pasovalo i do me motorky?? Motor bych mohl mít stejný jako vy nebo ne? předem díky za odpovědi...
Díky všem za komentáře. Betka v poměru cena/výkon vychází lépe než Korádo, ale v poměru cena/výkon/kvalita už to tak slavné asi nebude. Až bude čas, tak se zajdu na Betku pořádně podívat a pak se rozhodnu, co koupím.
Pokud ti nevadí řazení (ja bych se na Koradu nudil) tak bych šel do Betky. Lak celkem de, ale našel sem pár míst odřenejch, ale nějak důkladně sem to nezkoumal. Blinkry se zdaj slušný a žádný problémy s elektrikou sem nezaznamenal. Startér je pěkná frajeřina, sedneš, zmáčkneš a jedeš. Zatím sem vypozoroval jen 1 problém, aby motor po přidání plynu nechcípnul, musí být pořádně ohřátej. Uvidím až to poštelujou při garančce zda to nebude lepší. Jinak OK, už sem si zvyk i na řazení dokola a vidím v něm výhody, na velké moto si to naštěstí nepletu. Než jsem Betku koupil tak mi všude tvrdili že už dělaj jen klasické řazení a že je nákres na motoru, ten tam teda nemám. A řídítka mám klasické, zřejmě mám nějakej mezitip či co.
JO a pokud jde o startér tak ted kdyz je už ted rozumné počasi tak stačí přijít ke stroji a 1x stisknout tlačítko na start a hnedka uslyšíš krásný zvuk ) i bez použití plynu. Ale stejně většinou na poprvé používám páku a pak už jenom startér, ale podle toho jak se mi chce.
Milan - s blinkry není vůbec žádný problém jdou vidět hodně dobře, kvalita laku se mi zdá taky velice dobrá. Celkově si myslím že ty 2 tisíce navíc se určitě vyplatí (nic proti 6V verzi).
Zdravím.<br />
<br />
Zvažuju nákup podobného stroje. Zatím mám dva favority:<br />
1. Manet Korado<br />
2. TMEC Betka (12V verzi)<br />
<br />
Už jsem prošel snad vše, co se těchto dvou strojů týká. Pro Korado mluví hlavně kvalita zpracování a jednodušší údržba. Betka má lepší motor a hlavně čtyřrychlostní převodovku, je výrazně levnější (i ve 12V verzi) - ve stejné výbavě, má nižší spotřebu a vyšší dosažitelnou rychlost (né že bych s tím chtěl závodit, ale občas se může vyšší rychlost hodit ). Oproti starší verzi má mít vyšší řídítka, lepší lakování, 12 V rovody a elektrický startér. Chtěl jsem se zeptat na pár věcí týkajících se "vylepšené" verze Betky. <br />
a) Fungují blinkry už tak jak mají - jdou vidět za denního světla? U starší verze s tím mají být celkem problémy.<br />
b) Je kvalita lakování na rozumné úrovni? Starší verze zde taky trochu pokulhávala.<br />
<br />
Ostatní věci se asi oproti starší verzi nezmněnily.
Asi by to šlo předělat, protože u motorů, který Shupa používá do plochodrážek, to taky upravujou. Vyndaj z toho nějaký kolíčky a pak jezděj jenom na trojku a čtyřku. Nějak podobně by mělo jít zmněnit i pořadí rychlostí.
Tak to řazení ti závidím. Pořád mi tvrdili že už se tak dělaj všechny Betky. Třeba tu mojí vyhrabali ze skladu . Zkusím se zeptat v Motoscootu zda s tím de něco dělat, ale asi těžko.
Jo ještě k tomu řazení, já mám 1N234 a neběží mi to dokola takže s tím zkušenosti nemám. Aspon se nemusím bát že tam šupnu jedničku a nerozkočí se mi motor ...
Tak ať se daří, já mám na 12V nalítáno něco kolem 1100 km a zatím bez problémů. I spotřeba se motá něco kolem 1,3 - 1,4 litrů při 50-55 km/h (podle cyklocomputeru). A startér je zatím taky bez problémů. Poprvé jak přijdu ke stroji tak ho nakopnu nohou a pak už to valím pořád startérem. Chytne vždy na 1. sešlápnutí. Tak se drž a dej vědět jak ti to šlape ...
At´ jezdí! Pak mi prosím napiš, jak ta 12V elektrika funguje, já kupoval 6ku a na 12 sem si to musel předělat. <br />
A bacha na řazení při vyšších rychlostech, z neutrálu tam je jednička hned a to je o tlamu...
Já mám 1N23456... <br />
Jinak pěkná Betka