renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Husaberg FE 400 (2002)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník no34
Vloženo 20.7.2009
Aktualizováno 20.7.2009
Zobrazeno 6 506x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Popis motorky


První zkušenost s ostrým a hlavně jetým endurem, po této zkučenosti již nikdy nekoupím jetý závodní motocykl.

Více fotografii

Recenze

Jo jo, to jsou ty první zkušenosti, člověk začal vydělávat více peněz a šlo to ráz na ráz.Nevím proč ala jak jsem furt slyšel samou chválu na Husaberg tak jsem měl hned jasno, moje první ostrý enduro bude Husaberg a taky, že jo.V ruce pouzena akontaci a natěšenej jsem vyrazil pro tento model.Když jsem ji uviděl, tak jsem byl na rozpacích, motorka na sobě ještě čísla ze 6ti denní z Brazílie a byla tak nejak ošmudlaná a ojetá.Tohle trvalo pouze do doby nebo moto promuvilo z ladáku a prodejce odletel pozadním ješte na 3. !Okamžitě jsem byl v prdeli a už jsem jí rval na vozejk.

Moto byla postavena na MS sestidenní v Brazilii - takže fakt strop podvozek komplet naladěn v Italii od Polettiho, laděný výfuk, Velké vykousané kotouče a hlavně komplet předělaný motor - zdvih zůstal stejny ale husar ma vložku takž po upravách tam přišla 450ccm vložka na 400 ccm zdvih a fungovalo to zle!

Moto je jedno z nejlechčích ostrých endur na světě 109 kg a zbytek je shodný s KTM.

co byl ale strop byl přepínač nastavení zapalovaní, něco jako u motorek se vstřikováním změna palivové mapy, tak tady byly dvě nestavení zapalování tzn. měkké do bahna na spodek a potom na plnoou palbu.Často jsem to využíval a fungovalo to!

Nalítal jsem na něm sotva pár hodin a už se začli projevovat věci se závodního nasazení.

např.prasklý zadní náboj kolem ložiska, stržený výpušták na olej, apd.

no jo ale to byl začátek, pak přišla převodovka 4. kola v pytli(oprava 15 tis,kč), potom jsem udělal komplet motor, protože mi spadla matička z vahadla na štelování ventilové vůle mezi vačkové kolo a rozvodák, takže se motorka potkala a roztrhla se komplet palice jak konzerva od olejovek. to byl za 35 tis, u Janouše v Husabergu a tak to nějak šlo furt do kola, potom to zase nestartovala apd.no trápení hrozný a já měl strach vůbec vyjet, co se zase posere.Když k tomu přidám hustej leasing tak jsem mohl mít ty motorky 2 a ještě nové.to ale byla zkušenost kterou neudělám a od té doby jsem měl pouze nové motorky.

Jinak Husar, se vyznačuje opravdu, nízkou hmotností, podvozek byl stropovej, motor taky, jel jako ostrej motocross ale šlo jet opravdu i enduro a krokovat kolem stromů.

Myslím, že spolupráce s KTM a nyní ten nový model je zase průkopnickej, ja bohužel už do něj nepůjdu.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
kudrlik
kudrlik napsal 13.12.22 v 14:33 10b.

Moc pěkně napsáno.
Alespoň jsem zjistil, že na ježdění okolo komína to není

no34
no34 napsal 03.09.09 v 21:27

>Taky zdravim, je fakt ze jsem se nezminil ale vyhledem k tomu, ze jsem ho vam hned prodal po GO motoru a nenajel jsem na nem nic tak za tu cenu to bylo fer(zustali jen kartery, jinak zbytek new).Docelo bz me zajimalo jak pak fungovalo, estli jsem si to vyzral jenom ja nebo jak.Dejte info.Diky. P.S.: Jinak kdyby jsem nemel spatne zkusenosti asi by zustal v dome, vykon, jizdni vlastnosti, podvozek super

PetrGSX-R750
PetrGSX-R750 napsal 01.09.09 v 00:26

Tak zdravim, tak koukam, že tenhle husar nebyl tak dokonalej jak jste řikal při prodeji. Já si myslel, že to potkalo až mě, ale zas tak hrozný nebylo jen jednou u p. Janouše tam my řekl, jak bylo moto opraveno a šlo okamžitě z domu. Škoda že jste moto tak vychvaloval už je to sice trochu dýl, ale nevadí dalši zkušenost se hodí. jinak můžu potvrdit super podvozek a nízkou váhu.
S pozdravem Pospíšil

no34
no34 napsal 15.08.09 v 00:22

>mikulas-JJ:to jo preju at to jezdi

_JJ_
_JJ_ napsal 10.08.09 v 11:06

uf, doufám že mě se podobný problémy vyhnou

Více komentářů



TOPlist