Je v sériové úpravě a myslím že s těmi 172 koníky ještě nějaký čas vydržím. Sháním teď to samé v originál Repsol barvách - líbí se mi víc.
První dojmy - už ani nevím
Recenze
Zkušenosti: Chtělo by to asi racingový plexi, protože jak se rychlost blíží k 300 km/h tak se za tím špatně schovávám. Jinak ten originál tlumič řízení je super.
Cesty: ASTACUS(RackReyd Rakovník), Stochováci (Bucek), ze silnic jsou pěkný úseky Dubá-Liběchov (jen je tam moc motorkářů), Lovosice-Ústí nad Labem (to jen pro rychlejší stroje) a třeba silnice podél Berounky ,Beroun-Karlštejn, Zbečno- Nižbor jinak cestuju kam vede dobrá silnice, dej mi tip a já jedu
Cestopis: Delší trasu na blejdovi nejezdím - maximálně po ČR. Mám ho jen na blbnutí - na cestování používám velké auto.
Další info: vysněné moto již mám - a tři roky leasingu k tomu, takže mám na pár let vystaráno, už jen se na tom nezabít a v pohodě to doplatit což se nakonec nepovedlo a bohužel se se mnou dožila jen rok stáří a motorka odešla předčasně do důchodu.
Ty první 2 fotky by jsi mel smazat :( at ti v hlave zustane jen to dobre, co jste spolu zazili a na tohle zapomen :*
Cus Mato,peknej stroj,tak nekdy pisni a muzem se svezt!!!!!!!
to plexi ti muyu jenom doporucit mam to samy s tim original se snad ani jezdit neda dal sem tam ten spanelskej puik stoji to cca 2500 je to hodne znat ale jestli si to neporesil do tet tak nevim nevim spanel ma v lete siestu mozna to znas skus si obednat cokoli z jihu jinak to chce ladacek o hodne lip se s tim jezdi pochopil sem ze to neni ani tak o vykonu a kravalu pro cely mesto ale supr se podle toho jezdi a jeste sem si tam dal vychytavku co ukazuje qalty docela pomoc cca2500
RobYamaha: []
Máťo - je mi to moc líto - drž se