PROFIL MOTORKY

Honda CB 600S Hornet (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Murri
Vloženo 14.6.2009
Aktualizováno 25.3.2016
Zobrazeno 3 573x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Hodná sportovně cestovní mašina. Univerzální stroj použitelný na denní dojíždění za prací a na občasné víkendové toulání.

První dojmy - První dojmy byly, že je to moc velké :-) a že to má brutálně širokou zadní gumu. Motor varovně hluboce hučel na volnoběh. Ale jak jsem na to sedl a projel se, úsměv od ucha k uchu a nadšení, že se to dobře ovládá a ta síla tam není hned na malé vrknutí plynem.

Motorku bych doporučil pro - Motorku zvládne i začátečník. Dlouho bude bavit i zkušenějšího.

Doplňky na motorce - Zadní blatníček, kvalitní padací rámy, nyní i reflexní proužky na kolech.

Recenze

Tohoto Horneta mám od ledna 2008. Motorka dovezená z Itálie po prvním majiteli. Volba padla záměrně na polokapotovaný model pro mé občasné cestovní ambice. Je to vůbec má první motorka. Proto jsem na rady zkušenějších přátel volil stroj s velmi snadnou ovladatelností a rozumnými rozměry a zároveň už i odpovídajícím výkonem, abych jej nemusel hned po první sezoně prodávat s chutí osedlat "dospělejší" motocykl. A pod vou sezonách ježdění užmůžu říct, že toto všechno tahle Honda splinla a sedli jsme si velmi dobře.

Na cestě se chová velmi nezáludně a jde s ní jezdit jak pohodovku, tak i pomerně ostrou nakládačku. Z počátku jsem byl nedůvěřivý k továrnímu nastavení podvozku a to hlavně k nastavení přední vidle, které mi přijde dost měkké a při intenzivním brždění se motorka potápí na předek. Tento fakt jsem neřešil žádným hustším olejem do tlumičů ani jinýma úpravama. Zvykl jsem si na to a naopak kolikrát ocenil na českých a slovenských tankodromech schopnost motorky pojmout a utlumit rázy od kol, které schytává. Horší je to pak v ostřeji projížděných zatáčkách, kde je třeba jen lehce zvlněný asfalt. V tu chvíli vám podvozek na jistotě zrovna nepřidá. :)

Na sezonu 2010 přece jen vyladěno tlumení přední vidle vložením přípravků. Motorka mírně přituhla a je stabilnější. Spokojenost.

Motor je schopný příjemně akcelerovat už od cca 3000 otáček, ale doopravdy mu bouchne pod kotlem a někde kolem 7000. Tohle je věc, kterou mám na té motce rád. Jezdíte si podle možností na cestách, vlastních sochopností a momentální nálady. Výkon lze dobře dávkovat, předvídat a motorka vás nesetřese po nějakém necitlivém zatáhnutí za heft.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Myschan
Myschan napsal 18.09.23 v 07:45 10b.

Přeji hodně šťastných kilometrů

Tomino
Tomino napsal 14.06.09 v 18:50

Skvělý stroj Jak jinak Tak vítej mezi sršni a lítej opatrně

Více komentářů



TOPlist