Hodná sportovně cestovní mašina. Univerzální stroj použitelný na denní dojíždění za prací a na občasné víkendové toulání.
První dojmy - První dojmy byly, že je to moc velké :-) a že to má brutálně širokou zadní gumu. Motor varovně hluboce hučel na volnoběh. Ale jak jsem na to sedl a projel se, úsměv od ucha k uchu a nadšení, že se to dobře ovládá a ta síla tam není hned na malé vrknutí plynem.
Motorku bych doporučil pro - Motorku zvládne i začátečník. Dlouho bude bavit i zkušenějšího.
Doplňky na motorce - Zadní blatníček, kvalitní padací rámy, nyní i reflexní proužky na kolech.
Recenze
Tohoto Horneta mám od ledna 2008. Motorka dovezená z Itálie po prvním majiteli. Volba padla záměrně na polokapotovaný model pro mé občasné cestovní ambice. Je to vůbec má první motorka. Proto jsem na rady zkušenějších přátel volil stroj s velmi snadnou ovladatelností a rozumnými rozměry a zároveň už i odpovídajícím výkonem, abych jej nemusel hned po první sezoně prodávat s chutí osedlat "dospělejší" motocykl. A pod vou sezonách ježdění užmůžu říct, že toto všechno tahle Honda splinla a sedli jsme si velmi dobře.
Na cestě se chová velmi nezáludně a jde s ní jezdit jak pohodovku, tak i pomerně ostrou nakládačku. Z počátku jsem byl nedůvěřivý k továrnímu nastavení podvozku a to hlavně k nastavení přední vidle, které mi přijde dost měkké a při intenzivním brždění se motorka potápí na předek. Tento fakt jsem neřešil žádným hustším olejem do tlumičů ani jinýma úpravama. Zvykl jsem si na to a naopak kolikrát ocenil na českých a slovenských tankodromech schopnost motorky pojmout a utlumit rázy od kol, které schytává. Horší je to pak v ostřeji projížděných zatáčkách, kde je třeba jen lehce zvlněný asfalt. V tu chvíli vám podvozek na jistotě zrovna nepřidá. :)
Na sezonu 2010 přece jen vyladěno tlumení přední vidle vložením přípravků. Motorka mírně přituhla a je stabilnější. Spokojenost.
Motor je schopný příjemně akcelerovat už od cca 3000 otáček, ale doopravdy mu bouchne pod kotlem a někde kolem 7000. Tohle je věc, kterou mám na té motce rád. Jezdíte si podle možností na cestách, vlastních sochopností a momentální nálady. Výkon lze dobře dávkovat, předvídat a motorka vás nesetřese po nějakém necitlivém zatáhnutí za heft.
Přeji hodně šťastných kilometrů
Skvělý stroj Jak jinak Tak vítej mezi sršni a lítej opatrně