stratos_r1250gs



PROFIL MOTORKY

Honda CB 600S Hornet (2000)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Fox_Mulder
Vloženo 12.6.2019
Aktualizováno Včera v 16:10
Zobrazeno 130x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Moto byla zakoupena z druhé ruky po předchozím dovozu ze zahraničí. Sice měla dle tacho najeto cca. 33t. km, ale podle kontroly rozvodů má asi natočeno více. Kromě menších šrámů byla ve velmi dobrém stavu.

První dojmy - Moto je dobře ovladatelná, nicméně s mojí výškou 189cm by mohlo být sedlo výše, protože mám hodně zalomená kolena a po delší jízdě se člověk musí rozhýbávat. Při jízdě ve velkých vedrech také není moc příjemné, že z motoru na nohy jde velmi teplý vzduch, stačí ale netisknout nádrž koleny a nechat mezi nimi profukovat vzduch za jízdy a je to hned lepší.

Doplňky na motorce - - Rozšíření zrcátek SW-Motech
- Brzdová a spojková páčka "čína" - nastavitelné a sklopné
- nosič na kufr + kufr Kappa K49N
- 2. brzdové světlo v kufru
- zadní blatníček s krytem řetězu
- padací rám Fehling
- indikátor řazení Gipro













Recenze

Moto byla původně na starších, nicméně ještě moc nesjetých pneu. Moc se jí nechtělo padat do zatáček a při padesátce ve městě a puštění řidítek se řidítka rozklepali, že bych šel za chvíli k zemi.
Výměna za nové Dunlop Roadsmart II neskutečně pomohla, motorka padá do zatáček krásně skoro sama a vibrace řidítek zmizeli.
Jinak ohledně servisu proběhla výměna nemrznoucí kapaliny, brzdovky (tu snad předtím nikdo 100 let neměnil, protože v nádržce z ní bylo doslova "sádlo"), oleje + filtru.
Dále jsem měnil přední destičky za Bremba, bohužel než jsem si uvědomil, že musím odpustit trochu brzdovky po zatlačení pístků zpátky, jsem chvíli řešil, proč za jízdy pořád přibržďují a pískají. Teď už je to OK.
Ohledně spotřeby se pohybuji něco kolem 6-ti litrů, ale je fakt že jezdím na pohodu, žádné závodění, akorát ta nádrž by mohl být větší, cca. každých 200km je potřeba tankovat, abych nezůstal někde viset.
Postupně jsem namontoval nosič na zadní kufr + kufr Kappa K49N - používá plotnu Monokey, která má mít vyšší nosnost než Monolock a přidal ještě druhé brzdové světlo na kufr.
Dále proběhla montáž zadního blatníčku s krytem řetězu z laminátu, montáž padáků Fehling a indikátoru řazení Gipro - zde je naštěstí verze bez přídavného čidla rychlosti, takže stačí vše propojit zespodu budíků a napájení jsem hodil na podsvícení tachometru - aspoň mě to praští do očí, že nemám rozsvícená světla.
Ještě jsem okupoval rozšíření (podložky) zrcátek od SW-Motech, protože bez nich jsem v zrcátkách neviděl nic - jen svá ramena. Teď je to lepší, nicméně pořád to není na 100%.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist