renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CB 600S Hornet (2002)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník LukynF.
Vloženo 1.7.2010
Aktualizováno 28.5.2012
Zobrazeno 5 312x
HODNOCENÍ PROFILU OD 17 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.4

Popis motorky


Výborně stavěný naháč se sportovním srdcem vnitru!

Více fotografii

Recenze

Mé zkušenosti s motorkami začínají právě u tohoto polokapotovaného naháče, který mi čím dál více přirůstá k srdci.

Jde o velmi dobře ovladatelnou motorku z roku 2002 s polokapotáží (varianta CB600S) a velmi povedeným motorem v útrobách, převzatým z řady CBR. To celé původem od Německého majitele.



Čas neustále ubýhá a ja sbírám kilásky zážitků a zkušeností jak jen můžu.

Jestliže tu původně bylo psáno, že chování Sršně na cestě je skvělé, tak po tom co sem vyměnil pneu za nové musím říci, že je ještě daleko lepší a to velmi znatelně.
Holt sjeté BT056 jsou sjeté BT056 a nové Continetal ContiMotion jsou moc fajn, krásně drží stopu a brzy jsou na správné teplotě.
Vyzkoušel sem už i přívalový déšť na moto a musím říci, že to byl opravdu "drsný" zážitek kdy sem nevěděl zda se víc bojím o sebe či o moto. Naštěstí to dopadlo v pořádku a aspoň sem celou moto komplet vyčistil a to včetně udržby řetezu.



Kromě dálnice sem s mým Sršněm vyzkoušel již snad skoro všechny jízdní styly a to sám i ve dvou. Mám na mysli hromady kiláků běžných silnic první, druhé a třetí třídy, včetně pořádně rozbitých okrsek, rychlostky z Turnova na Liberec, Hořických zatáček (ne při závodě, přirozeně ) i úplně nových povrchů, například na Ještěd. A tedy musím říci, že po téměř čtyřech tisících kilometrů co sme zatím já s přitelkyní coby batůžkem a se Sršněm zažili vše zatím moc fajn a rozhodně to je spolehlivý stroj, který bych doporučil i začátečníkům jako sem byl (asik jo - proště minulý čas ) já, neboť ovladatelnost je skvělá a i po těch doposud ujetých kilometrech stále se učím a hledám nové a nové na tomto skvělém stroji. Jedním dechem musím přidat, že mam metr devadesát a cca. metrák váhy, takže pro nějakou "tyčku" může být Sršeň úplně jiný stroj

Sledujte, komentujte a hodnoťte prosím mé příspěvky níže, tedy vyjíždky, mé pokusy o cestopisy a tak dále. Předem díky a všem hodně kilometrů bez problémů pro ně samotné i jejich stroje

L.

PS: Sršně mám velmi rád a vždy mi může srdce rozervat, když ho opouštím v garáži ...



PPS: Jak jezdit ? Twist of the wrist 2 + DVD - napiste pokud byste radi odkaz

EDIT 28. května 2012 : Sršeň naposledy opustil moji garáž a už slouží svému novému majiteli ve středních Čechách. Sršni můj, hodně kilometrů bez problémů, ať se o tebe s láskou starají a za člena rodiny tě mají, tak jak sem měl já. Bude se mi stýskat a to moc ... Život je změna.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
pragueboy
pragueboy napsal 11.03.12 v 08:54

Nádherný Hornetík ták přejííí hodně najetých kiláčku a především bez nehod jinač za jasných 10 Bodííků

NoFate
NoFate napsal 04.08.11 v 21:42

To věřim, že Ti to rve srdce 10 b.

C.B.R
C.B.R napsal 17.06.11 v 20:29

brácha cbr600f dobrá volba doporučuji.

SVSkritek
SVSkritek napsal 14.05.11 v 22:57

Kapota se hodi. A denik si vzdy rad prectu

brabenecz
brabenecz napsal 24.04.11 v 22:21

Sakryš, Sleeper byl rychlejší Je to tak, nemám co dodat

Více komentářů



TOPlist