PROFIL MOTORKY

Suzuki B-King (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Šákulhtow
Vloženo 2.3.2009
Aktualizováno 7.6.2020
Zobrazeno 3 677x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 7.8

Popis motorky


Taková malá lokomotiva... Vyžaduje dobrou fyzickou kondici... Nic pro kardiaky...

Více fotografii

Výška jezdce: 191 cm

První dojmy - Dojem z posazu na B-Kingovi lze jen težko popsat. Je to ďábelsky široká mašina, která se nebojí ukázat tu a tam i trochu chromu. Navíc některé křivky jako by si vzaly za vzor velké cruisery Suzuki. Šílené zakončení výfuku za sedlem v reálu vypadá docela dobře a pozornost na sebe poutá spíš obrovská široká nádrž zvýrazněná ještě směrovkami po stranách. Zadní pneumatika na téhle mašině vypadá docela hubeně, a přitom je to pořádná dvoustovka!

Motorku bych doporučil pro - Pouze pro kulturisty! Slabší kusy to sfoukne!

Doplňky na motorce - -Ermax zadní placka+ světlo + blinkry + osvětlení SPZ
-Yoshimura TRC Carbon fibre exhaust (pod origo kryty)





-X-TRE power BOX (Healtech Electronics)





-padáky Evotech

Recenze

Suzuki B-King rozdělil fanoušky značky na dva tábory – jedněm se tenhle vesmírný mastodont líbí, druzí se mu posmívají, přinejmenším do chvíle, než se svezou. Jakmile se posadíte za neskutečně širokou nádrž tohoto nakedbiku, máte pocit, že jste za psacím stolem s kalamářem (zámek zapalování v trychtýři). Všechno na tomto stroji je doslova zbytnělé – hlava futuristického reflektoru vysunutá kupředu, prsa nádrže s integrovanými směrovkami nebo záď s minisedátkem spolujezdce nad trombóny výfuků. Ty jsou naštěstí perfektně izolovány, takže nikdo nemusí mít strach, že se o ně spálí, což není u všech značek pravidlem.

Na B-Kingu sedíte rovně, žádná hlava napřed, takže si patřičně užijete jak rychlosti do 180 km/h, tak i ty vyšší, ovšem to už v tom záporném smyslu slova. Nejvyšší udávaná rychlost tohoto přízraku je 247 km/h (nyní 340), ale již nad 220 km/h tu máte pocit, že vám to utrhne hlavu z ramen.

Reakce B-Kingu na plyn jsou paradoxně ostřejší než u Hayabusy, což je dáno nejspíš kratšími převody. I on má možnost volby výkonového módu ve dvou stupních, ale je to tu zařízené tak, že musíte zastavit, navolit a pak pokračovat v jízdě. Ta je pak na hony vzdálená pocitům, které musíte získat z rozměrů tohoto stroje. Všechno jde lehce a hravě a na rozdíl od Hayabusy tu potkáte i velmi citlivé brzdy.



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
renegsx
renegsx napsal 16.03.13 v 15:35 10b.

moc peknej kral taky si ho chci koupit

DUCMONSTER
DUCMONSTER napsal 23.02.11 v 21:46

Konečně pořádný fotky krásný stroje

DUCMONSTER
DUCMONSTER napsal 22.02.11 v 09:19

Čus Lukáši pěknej stroj 10 bodíků je jistejch

Hříbek
Hříbek napsal 11.06.10 v 06:59

Jel jsem na tom a nezkutečnej masakr za deset

Tikous
Tikous napsal 15.08.09 v 11:09

brutus mazel

Více komentářů



TOPlist