Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | Neuvedeno |
Mega brutál motor. :) Jednovál bez konkurence. Naprosto jednoduchý, předimenzovaný a spolehlivý podvozek, jednoduchá elektrika.
V terénu těžký na předek, jeden kotouč, měkká vidle
Moje úpravy |
Laser Produro s homologací, plexi Ermax, kufr Givi E47, úpravy předního i zadního odpružení, padáky od RDmoto a nějaké drobnosti jako jiné zadní blinkry a zvýšení krytů rukojetí. |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 6 |
Spotřeba oleje l/1000km | 0,2litru |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | trubkový, ocelová kolíbka dole rozdvojená a podsedlovka je přivařená |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování | |
Terén |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Terén
Brodivost | |
---|---|
Výška | |
Ochrana motoru | |
Skoky |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Dojezd na nádrž | 310-350km plus 70km rezerva |
Obecné
Moje závady | palivový kohout - výměna, bez vlivu na pojízdnost |
---|
Sport
Použité destičky | GoldFren |
---|---|
Úpravy motoru | Akorát vejfuk, jinak necítím potřebu něco vylepšovat. Úprava blástru tak, aby nedocházelo k povolování seřizovače lanka spojky. Svíčky BRISK po pár stovkách km vypadají jako srovnatelné nebo i lepší jak NGK. BRISK po osmi tisících super, motor běží po třiceti tisících bez zásahu do karburátorů jako hodinky i na volnoběh. Oproti NGK startují po delší odstávce za studena na první pokus. |
Úpravy podvozku | na předku podložky 0,5 cm na zadku jiná pružina, tužší a delší o 15 procent |
Úpravy brzd. systému | žádné, nepotřebuju dělat čáry na asfaltu a přední vidlice víc brzdné síly nesnese a kecala by do řízení. ,-) |
Použité pneumatiky | Conti Escape a Mitas E09, rozdíl ve spotřebě tak 0,5litru na 100km, nyní předek TKC80 - bez debat skvělá univerzální guma. Na silnici není poznat že není silniční a v terénu taky nepodrazila. Je potřeba 10cm hluboká kolej plná bláta aby klouzla. Zajímavé je že E09D mi vůbec nehučí(E09 jak Tatra s vlekem) a dost klužou(víc ubývají). Tak po 1500km už zadek taky hučí. Nad 6000km E09D výrazná placka, do 8000km jsem to vydržel ale v přechodu do náklonu dost nejisté. V terénu super až do konce. |