renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki DR 800 Big (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník hiffson
Vloženo 8.12.2008
Aktualizováno 16.4.2013
Zobrazeno 15 229x
HODNOCENÍ PROFILU OD 70 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Hodnocení motorky
Nalezeno 41 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Ojetý
Pořizovací cena: Neuvedeno
Silné stránky

Mega brutál motor. :) Jednovál bez konkurence. Naprosto jednoduchý, předimenzovaný a spolehlivý podvozek, jednoduchá elektrika.

Slabé stránky

V terénu těžký na předek, jeden kotouč, měkká vidle

Moje úpravy

Laser Produro s homologací, plexi Ermax, kufr Givi E47, úpravy předního i zadního odpružení, padáky od RDmoto a nějaké drobnosti jako jiné zadní blinkry a zvýšení krytů rukojetí.

Motor

Spojka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Převodovka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spolehlivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba paliva l/100km 6
Spotřeba oleje l/1000km 0,2litru

Podvozek

Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Těsnost tlumičů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Tuhost rámu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Typ rámu trubkový, ocelová kolíbka dole rozdvojená a podsedlovka je přivařená

Jízda

Sport
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Město
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Terén
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Zázemí

Ceny náhr. dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ceny servisu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní síť
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dostupnost dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Nabídka doplňků
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní intervaly
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Terén

Brodivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Výška
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana motoru
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Skoky
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Cestování

Pohodlí jezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Možnosti uchycení zavazadel
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana jezdce cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dojezd na nádrž 310-350km plus 70km rezerva

Obecné

Moje závady palivový kohout - výměna, bez vlivu na pojízdnost

Sport

Použité destičky GoldFren
Úpravy motoru Akorát vejfuk, jinak necítím potřebu něco vylepšovat. Úprava blástru tak, aby nedocházelo k povolování seřizovače lanka spojky. Svíčky BRISK po pár stovkách km vypadají jako srovnatelné nebo i lepší jak NGK. BRISK po osmi tisících super, motor běží po třiceti tisících bez zásahu do karburátorů jako hodinky i na volnoběh. Oproti NGK startují po delší odstávce za studena na první pokus.
Úpravy podvozku na předku podložky 0,5 cm

na zadku jiná pružina, tužší a delší o 15 procent
Úpravy brzd. systému žádné, nepotřebuju dělat čáry na asfaltu a přední vidlice víc brzdné síly nesnese a kecala by do řízení. ,-)
Použité pneumatiky Conti Escape a Mitas E09, rozdíl ve spotřebě tak 0,5litru na 100km, nyní předek TKC80 - bez debat skvělá univerzální guma. Na silnici není poznat že není silniční a v terénu taky nepodrazila. Je potřeba 10cm hluboká kolej plná bláta aby klouzla. Zajímavé je že E09D mi vůbec nehučí(E09 jak Tatra s vlekem) a dost klužou(víc ubývají). Tak po 1500km už zadek taky hučí. Nad 6000km E09D výrazná placka, do 8000km jsem to vydržel ale v přechodu do náklonu dost nejisté. V terénu super až do konce.


TOPlist