Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 500000 |
CESTOVÁNÍ, MOTOR, narozdíl od desperádskejch hárlejů se s ním dá jet i svižně, má pneumatický štelování zadku podvozku ( jo a ne že by to bylo důležitý ale umí jet 200. H-D supersport:)
NÁKLADY NA ÚDRŽBU (řemen) je to na provoz zaručeně nejlevnější moto co jsem měl, SPOTŘEBA
vysoké rychlosti, solo, nad 160 km/h na dálnici se podvozek začíná mírně vlnit v zatáčkách, zatížený ve 2 až ve 180.
Moje úpravy |
přidaný zadní kufr s ušákem, vyhřívané rukojeti, výměna policejního sedla rovněž pneumaticky štelovateného (jako podvozek) za originál sedlo na ElectraGlidu, šlo do protipohybu a bolely mě z toho záda. Jsem holt chabrus:) |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 6 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | H_D :) |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Pohodlí spolujezdce | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Ochrana spolujezdce | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | 320 |
Obecné
Moje závady | žádné, když nepočítám vyklepaný šroubky na plégu (batwing) a kontakt k baterce. |
---|