Po progresivním předku jsem doladil i zadní odpružení. Přeci jen je velký rozdíl mezi sportovní jízdou v jednom a mezi cestováním s nabalenou motorkou...Jasně- nebylo to úplně nutné, ale proč něco nevylepšit?
Vymontování připomínalo porod, naštěstí má Zil po přestupu k budhismu trpělivosti na rozdávání . Když už bylo venku přepáčko, tak se to celé rozebralo, vyčistilo a namazalo. Takže díky, Zile.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
VFR je slabé, ale mám ho rád a pořád se mi líbí, takže jediná možnost, co udělat se stávající motorkou je změnit převody. První dojem dobrý, zítra uvidím, jak to pomaže...
Originál má 17 zubů, koupil jsem 18 z. Gumy vyd
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 25.04.2012 |
Uskutečněno:
| 25.04.2012 |
Tachometr:
| 75000km |
-
Tak docela v souladu se zkušenostma ostatních majitelů VFR jsem po překročení 74 000 km cítil lehké klouzání spojky...Sice při zátěži, která normálně nebývá, ale stejně by to přišlo. Takže díky Zilovi je vyměněno. Snad j
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 21.03.2012 |
Uskutečněno:
| 21.03.2012 |
Tachometr:
| 74200km |
-
Už byl čas vyměnit ložiska v krku, futra a olej ve vidlích a přezout . Přeci jen české silnice nejsou vzorem hladkosti a vidlice dostávají docela zabrat. Guma (Metzeler Z6 Int.) dala 20 000km a ještě nějaký vzorek zbýva
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 27.01.2012 |
Uskutečněno:
| 27.01.2012 |
Tachometr:
| 74150km |
Bylo to teda za pět písek, ale vyšlo to!
jedna prastará Egyptská báseň praví: Zile, Zile, Zile...
Málem mi to narušilo čakry,ale nakonec dobro zvítězilo nad krutým světem jablečných konstruktérů, kteří ve snaze pomstít Hiroshimu a Nagasaki sestrojili tento peklostroj...