Tak docela v souladu se zkušenostma ostatních majitelů VFR jsem po překročení 74 000 km cítil lehké klouzání spojky...Sice při zátěži, která normálně nebývá, ale stejně by to přišlo. Takže díky Zilovi je vyměněno. Snad jen malou výtku k firmě EBC- plechové lamely se nedají použít, mají takové otřepy, že se nedají nasunout do koše.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
VFR je slabé, ale mám ho rád a pořád se mi líbí, takže jediná možnost, co udělat se stávající motorkou je změnit převody. První dojem dobrý, zítra uvidím, jak to pomaže...
Originál má 17 zubů, koupil jsem 18 z. Gumy vyd
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 25.04.2012 |
Uskutečněno:
| 25.04.2012 |
Tachometr:
| 75000km |
-
Už byl čas vyměnit ložiska v krku, futra a olej ve vidlích a přezout . Přeci jen české silnice nejsou vzorem hladkosti a vidlice dostávají docela zabrat. Guma (Metzeler Z6 Int.) dala 20 000km a ještě nějaký vzorek zbýva
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 27.01.2012 |
Uskutečněno:
| 27.01.2012 |
Tachometr:
| 74150km |
-
Furt to vypadá, že jezdit se bude dát, tak jsem vyměnil i ty poslední dvě věci, co jsem musel, svíčky (obyč NGK) daly 45 000km, iridia z Anglie (NGK) stály méně, než obyč svíčky tady, tak nebylo o čem přemýšlet. No a ol
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 12.12.2011 |
Uskutečněno:
| 12.12.2011 |
Tachometr:
| 74000km |