renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda VFR 800 (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník VeFeRák
Vloženo 27.8.2008
Aktualizováno 23.2.2012
Zobrazeno 8 171x
HODNOCENÍ PROFILU OD 41 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.4


Vloženo: 21.03.2012, Uskutečněno: 21.03.2012, Stav tachometru: 74200 km, Zhlédnuto: 15x


Tak docela v souladu se zkušenostma ostatních majitelů VFR jsem po překročení 74 000 km cítil lehké klouzání spojky...Sice při zátěži, která normálně nebývá, ale stejně by to přišlo. Takže díky Zilovi je vyměněno. Snad jen malou výtku k firmě EBC- plechové lamely se nedají použít, mají takové otřepy, že se nedají nasunout do koše.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Nové řetězové kolečko

    VFR je slabé, ale mám ho rád a pořád se mi líbí, takže jediná možnost, co udělat se stávající motorkou je změnit převody. První dojem dobrý, zítra uvidím, jak to pomaže... Originál má 17 zubů, koupil jsem 18 z. Gumy vyd

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 25.04.2012
    Uskutečněno: 25.04.2012
    Tachometr: 75000km
  • Údržba přední vidlice

    Už byl čas vyměnit ložiska v krku, futra a olej ve vidlích a přezout . Přeci jen české silnice nejsou vzorem hladkosti a vidlice dostávají docela zabrat. Guma (Metzeler Z6 Int.) dala 20 000km a ještě nějaký vzorek zbýva

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 27.01.2012
    Uskutečněno: 27.01.2012
    Tachometr: 74150km
  • Výměna svíček a oleje

    Furt to vypadá, že jezdit se bude dát, tak jsem vyměnil i ty poslední dvě věci, co jsem musel, svíčky (obyč NGK) daly 45 000km, iridia z Anglie (NGK) stály méně, než obyč svíčky tady, tak nebylo o čem přemýšlet. No a ol

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 12.12.2011
    Uskutečněno: 12.12.2011
    Tachometr: 74000km


TOPlist