Vlastník | Mates-v | |
---|---|---|
Vloženo | 25.8.2008 | |
Aktualizováno | 12.1.2016 | |
Zobrazeno | 5 617x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
Vlastník | Mates-v | |
---|---|---|
Vloženo | 25.8.2008 | |
Aktualizováno | 12.1.2016 | |
Zobrazeno | 5 617x |
Dost dobrá úprava, jednoznačně nejhezčí pego první řady jaký jsem viděl
zdravim.chcel by sem sa ta opytat,ako si robil zadne drziaky na kufre.potrebujem si vyrobit doma.kufre uz mam hlinikace.diki moc.alebo ci by si nevedel vyrobit tie drziaky take iste.diki za odpoved.
Všem zatím díky za kladné komentáře a i za hodnocení. Snažím se ji vyladit k obrazu svému . Pro Wokyho a pro Maxe FX, tak plexi jsem vymejšlel sám, nejdříve jsem vyrobil plechovou formu a pak jsem to tvaroval v horkovzdušné troubě. Nic moc práce, ale podařilo se. Samozřejmě, že by šlo vyrobit i na novější model, musel bych ale motorku mít na nějakou dobu doma. A blatník je originál Aprilia, ale z jakého modelu nevím. Sehnal jsem ho od kamaráda.
Opravdu krásná,troufnu si říct,že jedna z nejhezčích s tímto rokem výroby co tady jsou k vidění,za 10b.
mas to luxusní, z ceho jsi použil přední blatník? a zvládl bys i plexi na novejší pego za rozumnou sumu?
Díky W.
plexi vlastni vyroby vypada velmi dobre. Co slouzilo jako polotovar?
S tim vysokým blatníkem vypadá luxusně
Pokud jsou aktuální fota ty první dvě, tak smekám. za 10b.
moc pěkný kousek máš ji vychytanou
taky jsem si pořidil pego stejný ročník a pustil jsem se do výroby padáků nosičů brašen cen. stojanu máš li zájem tak napiš čau Vašek
NEvim jake informace jsi dostal o chovani pegasa ci jednovalce ale moje zkusenost s chcipanim pri razeni a strilenim z vyfuku jsou takove, ze membrany v karbecich jsou K.O. Tohle co rikas je zacatek, me pak uz ani nedrzela volnobeh a musel jsem na krizovatkach vrkat a v nízkych otackach mela tendenci zdechnout.. Moje rada je takova ze bych to zkontroloval.. Ale je to jen moje zkusenost. Jinak pegasu zdar!
Pro radekxm: Co se týče oleje, tak ten se vypouští jak z motoru, tak z rámu. Je to ten šroub, jak popisuješ. Olejový filtr je pak na pravé straně motoru. S výměnou filtru se tam dává 2,2 litru, bez výměny 2 litry. Kontrolu oleje děláš až po ujetí několika kilometrů. Jinak na stránkách Pegaso clubu ve fóru je to podrobněji popsáno.
Jinak Ti s ní přeji hodně ujetých kilometrů.
Mám dotaz koupil jsem si taky Pegaso 93,když jsem chtěl vyměnit olej tak jsem ho vypustil z motoru,ale jak se nalejvá olej u řídítek tak tam mi olej zustal ,jak snim ven?Co ten šroub na rámu před chladičem???Díky.
Libore67, barvoslepý nejsi. Ona sice vypadá jako černá, sám jsem si to také myslel, ale když jsem ji blíže prohlédl, tak je opravdu v tmavě zelené metalíze.
Asi jsem barvoslepý .